خبرگزاری کار ایران

دبیر علمی سمینار مدیریت بیمارستانی و تجهیزات پزشکی:

طرح بیمارستان‌های ارتقا دهنده سلامت بزودی اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۰۰

باید از صحیح و سالم بودن تحهیزات بیمارستان اطمینان حاصل شود تا در زمان های اضطراری مشکلی ایجاد نشود.

ایلنا: دبیر علمی سمینار مدیریت بیمارستانی و تجهیزات پزشکی گفت: طرح بیمارستان‌های ارتقا دهنده سلامت به زودی در کشور اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ زهرا خزائی‌پور در حاشیه نشست خبری سمینار مدیریت بیمارستانی و تجهیزات پزشکی که امروز در بیمارستان امام خمینی برگزار شد، گفت: مدیریت بیمارستانی با رویکرد کایزن نوعی مدیریت کیفیت است که در ژاپن ایجاد شده است که در سمینار در مورد آن صحبت خواهد شد.

وی ادامه داد: مدیریت بیمارستان با رویکرد کایزن‌‌ همان مدیریت کیفی است که از امریکا به ژاپن رفته اما با توجه به تفاوتهای فرهنگی بومی سازی شده و تبدیل به مدیریت کایزن شده است.

خزائی‌پوربا اشاره به اینکه مدیریت بیمارستانی با رویکرد کایزن تغییر به سمت بهبود مستمر است، افزود: بررسی، پیدا کردن مشکل، ایجاد راه حل برای آن، اجرای راه حل و ارزشیابی مرتب باید طورمستمر در سیستم صورت بگیرد.

وی با اشاره به تجهیزات پزشکی در بیمارستان‌ها گفت: باید از صحیح و سالم بودن تحهیزات بیمارستان اطمینان حاصل شود تا در زمان های اضطراری مشکلی ایجاد نشود.

خزائی‌پور ادامه داد: همچین باید به ارائه آموزشهای صحیح نسبت به استفاده از تجهیزات پیشرفته در بیمارستان‌ها اقدام شود.

به گفته وی گاهی تجهیزات پزشکی پیشرفته ای خریداری می‌شود اما نحوه کار با آن آموزش داده نمی‌شود و همین باعثبلااستفاده بودن این تجهیزات می‌ شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز