خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن روماتولوژی ایران:

۳۰:۲۰ وقتی سوژه ندارد به سراغ پزشکان می‌رود

کد خبر : ۱۴۶۴۴۹

در شرایطی که بیمه‌ها فشل هستند و نمی توانیم هزینه درمان را فراهم کنیم بهترین راه فرافکنی است که از این بی‌اعتمادی به جامعه پزشکی فقط مردم صدمه می‌خورند.

ایلنا: رئیس انجمن روماتولوژی ایران گفت: برنامه تلویزیونی ۳۰:۲۰ وقتی سوژه نداشته باشد به سراغ پزشکان می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ " احمدرضا جمشیدی " امروز در نشست خبری که در محل سازمان نظام پزشکی برگزار شد در واکنش به برنامه مناظره صداوسیما درباره تخلفات بیمارستان‌ها، زیاده‌خواهی پزشکان و مشکلات نظام سلامت گفت: نباید به جای ریشه یابی مشکلات نظام سلامت به جامعه پزشکی حمله کنیم.

وی خاطر نشان کرد: درحالی که وقتی می‌خواهیم پز دهیم و از افتخارات علمی کشور صحبت کنیم به سراغ جامعه پزشکی می‌رویم.

جمشیدی با اشاره به اینکه گرفتاری در بخش درمان بیمارستانهای دولتی است، افزود: بیمارستان‌های دولتی در حال حاضر در تامین نیازهای اولیه خود مانده‌اند به طوری که نمی‌توانند ملحفه تهیه کنند و همه آن‌ها نخ نما شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه نسبت به جامعه پزشکی فرا فکنی صورت گرفته است، افزود: وقتی کار خودمان را درست انجام نمی‌دهیم به سراغ فرا فکنی می‌رویم و دیواری هم برای این کار کوتاه‌تر از دیوار پزشکان نیست.

جمشیدی ادامه داد: در شرایطی که بیمه‌ها فشل هستند و نمی توانیم هزینه درمان را فراهم کنیم بهترین راه فرافکنی است که از این بی‌اعتمادی به جامعه پزشکی فقط مردم صدمه می‌خورند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز