خبرگزاری کار ایران

پرداخت عیدی مستمری‌ بگیران تأمین‌ اجتماعی از فردا آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۳۴

مبلغ عیدی برای مستمری‌بگیران، بازنشستگان، ازکارافتادگان کلی و بازماندگان مبلغ پنج میلیون و سی هزار ریال(۵۰۳ هزار تومان) و میزان عیدی پرداختی متناسب با ماه‌های دریافت مستمری در سال است.

ایلنا: مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: عیدی پایان سال ۱۳۹۲ بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین‌اجتماعی، با ابلاغ بخشنامه به واحدهای اجرایی این سازمان از بیست و نهم بهمن سال‌جاری پرداخت می‌شود.

به گزارش ایلنا، " سیدتقی نوربخش " با اعلام این خبر افزود: مبلغ عیدی برای مستمری‌بگیران، بازنشستگان، ازکارافتادگان کلی و بازماندگان مبلغ پنج میلیون و سی هزار ریال(۵۰۳ هزار تومان) و میزان عیدی پرداختی متناسب با ماه‌های دریافت مستمری در سال است.

وی تصریح کرد: پرداخت عیدی بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی از فردا بیست و نهمم بهمن آغاز شده و به ترتیب حرف اول نام خانوادگی بازنشستگان تا پنج روز به حساب آنان واریز می‌شود.

براساس این گزارش؛ به منظور رفاه حال بازنشستگان و مستمری‌بگیران و جلوگیری از ازدحام مراجعین به بانک و شلوغی شعب این سازمان در ایام پایانی سال، عیدی پرداختی بدین صورت پرداخت می‌شود:

ا - آ - س - ش - ح - گ؛ روز ۲۹ بهمن و روزهای بعد / ب - ص - ض - ل - خ - و؛ روز ۳۰ بهمن و روزهای بعد / پ - ت - ط - ظ - د - ذ - ر - ز؛ روز اول اسفند و روزهای بعد / ث- ج - ع - غ - ژ - ن - ه - ی؛ روز سوم اسفند و روزهای بعد / م - ف - ق - گ - چ؛ روز چهارم اسفند و روزهای بعد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز