خبرگزاری کار ایران

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد؛

تعیین تعرفه‌های ترجیحی برای مناطق محروم

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۰۲

جلسات شورای عالی بیمه برای تعیین تعرفه‌های پزشکی برای سال آینده بزودی آغاز می‌شود و با توجه به گستردگی موضوع، نشست رسمی برای تعیین تعرفه‌های بخش دولتی، خصوصی و غیردولتی لازم است.

ایلنا: رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران گفت: یکی از مشکلات بخش سلامت بی‌توجهی به خدمات بهداشتی و پیشگیری از بیماریهاست و رشد اعتبارات این بخش در سالهای گذشته کمتر از ۱۰ درصد بوده است.

به گزارش ایلنا، " علیرضا زالی " در باره اعتبار تخصیص داده شده به نظام سلامت کشور اظهار داشت: تخصیص ۳۰ هزار میلیارد ریال بودجه به بخش بهداشت کشور می‌تواند عقب ماندگی بخش بهداشت را جبران کند.

وی درباره تعیین تعرفه پزشکان گفت: پیشنهاد به شورای عالی بیمه این است که یک تعرفه ترجیحی برای مناطق محروم و روستا‌ها تصویب شود تا امکان ماندگاری بیشتر پزشکان در این مناطق فراهم شود.

زالی اضافه کرد: جلسات شورای عالی بیمه برای تعیین تعرفه‌های پزشکی برای سال آینده بزودی آغاز می‌شود و با توجه به گستردگی موضوع، نشست رسمی برای تعیین تعرفه‌های بخش دولتی، خصوصی و غیردولتی لازم است.

وی به اعتبار ۶۰ هزار میلیارد ریالی سهم سلامت در سال ۹۱ اشاره کرد و گفت: از این اعتبار در ‌‌نهایت در آخرین روز سال فقط ۱۹ هزار میلیارد ریال آن اختصاص یافت.

زالی اظهار داشت: بررسی تعرفه‌های پزشکی بخش دولتی، خصوصی و غیر دولتی از هفته آینده در نشست شورای عالی بیمه آغاز می‌شود و پیشنهاد این است که امسال قیمت واقعی خدمات مبنا قرار گیرد.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران از کادر پزشکی که در هوای برفی و سرمای کم سابقه شمال کشور حتی تا ۷۲ ساعت بدون استراحت به مداوای حادثه دیدگان پرداختند، قدردانی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز