خبرگزاری کار ایران

وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد؛

آغاز بررسی طرح اصلاح ساختارنظام بیمه سلامت

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۵۶

اجرای طرح نظام بیمه همگانی نیازمند اصلاح فرهنگ و رویکردهای جامعه ونظام سلامت است / نیازمند بهبود روش‌ها در وزارتخانه و سازمان‌های تابعه هستیم.

ایلنا: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آغاز بررسی طرح اصلاح ساختار نظام بیمه سلامت با هدف توسعه بیمه همگانی خبرداد.

به گزارش ایلنا، علی ربیعی در جمع مدیران سازمان بیمه سلامت، گفت: ‌با توجه به سیاست‌های دولت درخصوص تعمیم درگسترش بیمه همگانی سلامت وتاکید رئیس جمهوردرتحقق این امر نیازمند طرح جامعی هستیم که این موضوع در شورای عالی بیمه درحال بررسی است.

وی افزود: ‌ باهماهنگی‌های انجام شده با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ‌ابعاد مختلف طرح با بهره گیری از نظرکار‌شناسان مجرب درحال بررسی است.

وزیرتعاون، ‌کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: ‌این طرح باهدف کاهش پرداخت سهم بیماران با تجمیع اعتبارات سلامت تدوین شده است که سازمان بیمه سلامت به عنوان مجری، ‌ بیمه پایه را برای تمام آحاد جامعه فراهم می‌کند.

ربیعی با تاکید برلزوم تدوین الزامات اجرایی این طرح خاطرنشان کرد: ‌ساختارنظام بیمه‌ای باید برای اجرای این طرح گسترده آماده تحول باشد واستانداردهای اجرایی طرح باید توسط سازمان بیمه سلامت ارائه گردد.

وی افزود: همکاریهای گسترده میان سازمان تامین اجتماعی و بیمه سلامت در دست بررسی و طراحی است و هیات مدیره این سازمان‌ها جلسات مستمر و فشرده‌ای را برگزار کرده‌اند تا بتواند کیفیت خدمات بیمه درمانی کشور را متحول سازد و تجمیع اطلاعات این دو سازمان که از مسایل اساسی بیمه درمان است تا پایان امسال اجرایی می‌شود.

وی اجرای طرح نظام بیمه همگانی را نیازمند اصلاح فرهنگ و رویکردهای جامعه ونظام سلامت دانست و یاد آورشد: ‌ مدیران سازمان بیمه سلامت باید با حضور موثربرافکارعمومی رویکرد اصلاح فرهنگ سلامت را مورد اهتمام قراردهند.

وزیرتعاون‌، کارورفاه اجتماعی با تاکید برافزایش روحیه کار و فعالیت درسازمان‌ها گفت: ‌باید نسبت به کار، ‌دیدگاهی متفاوت داشته باشیم چرا که به عنوان مدیر وظیفه داریم دررفتار‌هایمان تحول ایجاد کنیم.

ربیعی با بیان اینکه نیازمند بهبود روش‌ها در وزارتخانه و سازمان‌های تابعه هستیم خاطر نشان کرد: ‌در این برهه زمانی باید بیش از پیش نسبت به کار نگرشی خدمت گذارانه داشته باشیم.

وی با تاکید بر ایجاد تعهد سازمانی گفت: کار بادوام کاری عقلایی است به این معنا که کار‌ها و امور سازمان باید به طور منظم تداوم داشته باشد و وزارتخانه به این منظور برنامه‌ای منظم و سالیانه برای ملاقات با مدیران سازمان‌ها تدوین کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز