خبرگزاری کار ایران

رضایتمندی بیماران در گروی آموزش پرسنل بیمارستانی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۰۷۲

یکی از مشکلاتی که بیمارستان‌های شهرستان دارند این است که اکنون در بیمارستان‌های دولتی پرداخت مبتنی بر عملکرد نیست و مدت طولانی است که نتوانسته‌اند حتی کارانه پرسنل بیمارستان را پرداخت کنند.

ایلنا: یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: همه مردم، مسئولان، پزشکان و همه و همه دست در دست هم یکدیگر باید کمک کنیم تا اگر مشکلی در حوزه بهداشت جامعه وجود دارد، با همدلی و یاری یکدیگر حل شود.

به گزارش ایلنا، شهلا بیات در یک برنامه رادیویی مولفه‌های یک بیمارستان خوب را اینگونه برشمرد: در یک بیمارستان خوب سه مولفه بسیار مهم می‌باشد، مهم‌ترین مسئله آن منابع انسانی است که از تمام پرسنل بیمارستان، نگهبان، رئیس بیمارستان و نیروهای اتاق عمل و… را شامل می‌شود. دومین مسئله بودجه تجهیزات و داروهایست که در حد نیاز بیماران در بیمارستان وجود داشته باشد و سومین آن، هزینه ایی است که بیماران پرداخت می‌کنند.

وی افزود: این مسائل می‌بایست در بیمارستان مدیریت شود به این معنا اگر قرار بر این باشد، همه این‌ها وجود داشته باشد و به درستی در بیمارستان مدیریت نشود، به هیچ عنوان فایده ایی نخواهد داشت.

بیات همچنین عنوان کرد: رضایتمندی یک بیمار به آموزش پرسنل یک بیمارستان در همه ابعاد به خصوص بعد اخلاقی بستگی فراوانی دارد.

عضو کمیسیون بهداشت درباره اقدامات مجلس برای بهبود وضعیت بیمارستان‌های کشور گفت: یکی از وظایف مجلس این است که بودجه و اعتبارات کافی را در اختیار وزارتخانه قرار دهد، تا وزارتخانه بتواند این اعتبارات را در اختیار بیمارستان‌ها قرار دهد.

وی همچنین گفت: یکی از مشکلاتی که بیمارستان‌های شهرستان دارند این است که اکنون در بیمارستان‌های دولتی پرداخت مبتنی بر عملکرد نیست و مدت طولانی است که نتوانسته‌اند حتی کارانه پرسنل بیمارستان را پرداخت کنند، در واقع این موضوع مربوط به وظایف مجلس است که بتواند بودجه کافی را در اختیار آن‌ها قرار دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز