خبرگزاری کار ایران

معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر در گفتگو با ایلنا:

اولین گروه بیماران حاجی به کشور اعزام می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۸۸۹

اولین گروه بیماران حاجی شامل ۷ بیمار است که ۶ نفر از آن‌ها به صورت نشسته و یک بیمار به صورت خوابیده؛ فردا به اتفاق کادر پزشکی به کشور اعزام می‌شوند.

ایلنا: ‌ معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر گفت: ‌اولین گروه بیماران حاجی امروز(۲۸ مهر) به کشور اعزام می‌شوند.

ولید دنده بر در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ با اعلام این خبر افزود: با همکاری سازمان حج و زیارت و هواپیمایی اولین گروه از بیماران حاجی که نیازمند اعزام به کشور هستند؛ فردا به میهن بازمی‌گردند.

وی تصریح کرد: اولین گروه بیماران حاجی شامل۷ بیمار است که ۶ نفر از آن‌ها به صورت نشسته و یک بیمار به صورت خوابیده به اتفاق کادر پزشکی فردا به کشور اعزام می‌شوند.

رئیس عملیات پزشکی حج تمتع هلال احمر افزود: درمان این بیماران به محض ورود به کشور ادامه خواهد یافت و هماهنگی‌های لازم در این زمینه نیز توسط مددکاری بیمارستان مکه صورت خواهد گرفت.

" دنده بر " بااشاره به اینکه اولین گروه مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر بامداد روز گذشته راهی مدینه منوره شدند، افزود: اولین گروه مرکز پزشکی بامداد روزگذشته راهی مدینه منوره شدند تا قبل از ورود زائران بیمارستان مرکز پزشکی مدینه منوره را مجددا فعال کنند.

معاون حج وعمره مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر افزود: اولین کاروان زائران ایرانی روز گذشته از مکه مکرمه به سمت مدینه منوره حرکت کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز