خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر خبر داد؛

انجام ۶ هزار و ۷۰۳ عملیات موفق امدادی در تابستان ۹۲

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۱۴

در تابستان سال جاری ۲۲ هزار و ۵۳۳ مسافر دچار سانحه شدند که با تلاش امدادگران و نجاتگران هلال احمر ۱۰ هزار و ۲۳۹ نفر از حادثه دیدگان انواع حوادثنجات یافتند.

ایلنا: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از انجام ۶ هزار و ۷۰۳ عملیات موفق امداد و نجات در طرح ملی امداد و نجات تابستانه هلال احمر خبر داد.

به گزارش ایلنا، " محمود مظفر " اعلام کرد: در تابستان سال جاری ۲۲ هزار و ۵۳۳ مسافر دچار سانحه شدند که با تلاش امدادگران و نجاتگران هلال احمر ۱۰ هزار و ۲۳۹ نفر از حادثه دیدگان انواع حوادثنجات یافتند.

وی افزود: از این تعداد یکهزار و ۳۷۷ عملیات نجات به منظور ارائه خدمات تخصصی نجات به آسیب دیدگان حوادثجاده‌ای و ترافیکی انجام شده و در مدت یادشده ۵ هزار و ۹۳۲ نفر از مصدومان به مراکز درمانی و بیمارستانی منتقل و ۴ هزار و ۳۰۷ مصدوم همدرمان سرپایی شدند.

مظفر درباره آخرین آمار‌ها در مورد بیشترین عملیاتهای امداد و نجات در کشور گفت: در تابستان سال جاری بیشترین عملیات‌های امداد و نجات در استان‌های اصفهان با یکهزار و ۸۶ عملیات، استان مازندران با ۵۲۴ مورد و استان فارس با ۳۵۹ عملیات، بیشترین میزان حوادثو عملیات امدادی را به خود اختصاص دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز