خبرگزاری کار ایران

وزارت بهداشت:

داروی مرگ‌آور مشابه استامینوفن درکشور وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۱۷

هیچ دارویی مشابه استامینوفن که مصرف آن خطرناک باشد در کشور وجود ندارد و شایعاتی که اخیراً با ارسال گسترده پیامک‌هایی به هم‌وطنان مبنی بر به کما رفتن و مرگ‌آور بودن این دارو متشر شده است از اساس تکذیب می‌شود.

ایلنا: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با صدور اطلاعیه‌ای محتوای پیامکی با مضمون مرگ افرادی بر اثر مصرف دارویی که مشابه استامینوفن معرفی شده است را به شدت تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا؛ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این اطلاعیه خاطر نشان کرده است: هیچ دارویی مشابه استامینوفن که مصرف آن خطرناک باشد در کشور وجود ندارد و شایعاتی که اخیراً با ارسال گسترده پیامک‌هایی به هم‌وطنان مبنی بر به کما رفتن و مرگ‌آور بودن این دارو متشر شده است از اساس تکذیب می‌شود.

در ادامه این اطلاعیه از هم‌وطنان خواسته شده است هرگونه اطلاع‌یابی در زمینه محصولات دارویی و غذایی را از طریق رسانه‌های جمعی و یا ارگان‌های ذیصلاح استعلام کنند و به شایعات این چنینی توجه نکنند.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه این اطلاعیه از دستگاه‌های ذیربط خواسته است با منابع انتشار پیامک‌هایی که موجب تشویش اذهان عمومی و نگرانی مردم شده‌است، برخورد قانونی مناسب صورت گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز