خبرگزاری کار ایران

واکنش مطهری به انتشار ویدئویی از جلسه انتخاب رهبری در مجلس خبرگان سال ۶۸

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۱۴۸

علی مطهری در واکنش به انتشار ویدیویی از جلسه خبرگان رهبری در سال ۶۸ گفت: ما چیز پنهانی نباید داشته باشیم و نداریم. بحث هایی هم که در آن جا مطرح شده بحث های خوب و درستی بوده است و فکر نمی کنم که مشکلی برای کشور داشته باشد.

به گزارش ایلنا، علی مطهری نایب رئیس مجلس در گفت‌و گو با خبرنگار اعتمادآنلاین با اشاره به انتشار ویدئویی از مجلس خبرگان مربوط به انتخاب رهبری، گفت: فکر می‌کنم که انتشار این فیلم مسئله مهمی نبوده و اینکه مردم از مباحثات آن مجلس آگاه شوند امر مثبتی است.

وی تاکید کرد: ما چیز پنهانی نباید داشته باشیم و نداریم. بحث هایی هم که در آن جا مطرح شده بحث های خوب و درستی بوده است و فکر نمی کنم که مشکلی برای کشور داشته باشد.

این نماینده مجلس در خصوص اینکه آیا انتشار این فیلم پیامدی داشته یا خیر، گفت: انتشار این فیلم پیامدی ندارد و مطلب مهمی نیست. چون در بازنگری قانون اساسی آمد که رهبر نیازی نیست که مرجع باشد و صرف اینکه مجتهد باشد کافی است و امام(ره) هم همین موضوع را فرموده بودند لذا مشکلی نیست و مطرح شدن این بحث ها فکر نمی کنم که مشکلی ایجاد کند.

مطهری در پاسخ به اینکه آیا موافق انتشار ویدیوهای مربوط به دیگر جلسات مجلس خبرگان هستید؟ اظهارداشت: فکر نمی کنم که امر پنهانی باشد و اگر سایر فیلم ها هم منتشر شود به نظر نمی رسد که مشکلی برای کشور ایجاد کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز