خبرگزاری کار ایران

گوگل، تبلت پیکسل سی را کنار می‌گذارد

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۸۳۹

گوگل قصد دارد که تبلت پیکسل سی را کنار گذاشته و مشتریان را به سمت پیکسل‌بوک سوق دهد؛ البته گفتنی است که گوگل کماکان از پیکسل سی پشتیبانی و آن را بروزرسانی می‌کند.

شرکت گوگل قصد دارد که تبلت پیکسل سی را به طور کامل از فروشگاه گوگل پلی حذف کند.

این تبلت برای نخستین بار در سال 2015 و با شور و اشتیاق فراوان عرضه شد؛ چرا که نخستین تبلت اندرویدی گوگل بود و شرکت مذکور، تبلیغات فراوانی برای آشنایی طرفداران خود با این تبلت انجام داده بود.

پیکسل سی، صفحه نمایش 10.2 اینچی و صفحه کلید با قابلیت جداشدن داشت.

رایورز گوگل تأیید کرده است که قصد دارد همچنان به فرآیند بروزرسانی‌ این تبلت ادامه دهد، اما نه برای فروش و به همین خاطر، افرادی که به دنبال خرید این نسخه هستند، می‌توانند از نسخه‌های جدیدتر و بهتر استفاده نموده و از امکانات فوق‌العاده آنها بهره‌مند شوند.

گوگل در بیانیه‌ای اعلام نمود: «بر اساس روشی که در میان اکثر شرکت‌های بزرگ معمول است، قصد داریم که پیکسل‌سی را کنار بگذاریم و بدین‌ترتیب از این پس، شاهد فروش آن نخواهیم بود. شایان ذکر است که همچنان خود را متعهد به پشتیبانی و بروزرسانی آن می‌دانیم و حتی اخیراً در یک بروزرسانی، امکان استفاده از اندروید 8.0 را برای آن فراهم نمودیم. به همین خاطر، کاربران می‌توانند با خیالی آسوده از دستگاه خود استفاده کنند.»

شرکت گوگل علاوه بر آسوده خاطر نمودن کاربران تبلت موردبحث، به ایشان توصیه می‌کند که از پیکسل‌بوک استفاده کنند.

گفتنی است این محصول نقش لپ‌تاپ و نیز تبلت را ایفا می‌کند. پیکسل‌بوک، کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و قلم همراه آن نیز در برخی برنامه‌های اندرویدی بسیار سودمند خواهد بود.

گوگل همچنین دستیار هوشمندش را درون این لپ‌تاپ نیز قرار داده و برای دسترسی راحت‌تر، دکمه اختصاصی «اسیستنت» را در جایگاهی مشابه دکمه استارت ویندوز روی صفحه کلید پیکسل‌بوک تعبیه نموده است.

گوگل به این موضوع اشاره کرد که این لپ‌تاپ از تمام برنامه‌های اندرویدی پشتیبانی نموده و به همین دلیل، رقیب خوبی برای سایر محصولات بازار محسوب می‌گردد.

منبع: ایتنا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز