خبرگزاری کار ایران

جراحی نادرست، خانم بازیگر را با خطر مواجه کرد/عکس

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۸۲۳

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: عمل اشتباهی انجام دادم و برای حل مشکل اضافه وزن خود بدون این که مشورت کنم و صرفا با توجه به تبلیغ و تعریف برخی دوستان، بالن معده گذاشتم تا حجم آن را کم کرده و لاغر شوم اما به جای کاهش وزن با افزایش وزن روبرو شدم.

نعیمه نظام دوست بازیگر تلویزیون و سینما  درباره آخرین وضعیت جسمانی خود پس از عمل جراحی گفت: از نظر جسمی حالم خوب است. جراحی سختی داشتم اما با یک پزشک متخصص این عمل به خوبی انجام شد.

وی افزود: عمل جراحی ممکن است با ترس همراه باشد بنابراین من نیز کمی ترس داشتم ولی با وجود محمدرضا فرهمند که پزشک بسیار خوبی است شهامت پیدا کردم که تحت عمل جراحی قرار گیرم.

این بازیگر درباره مشکلی که چندی پیش با آن مواجه شده بود اظهار کرد: عمل اشتباهی انجام دادم و برای حل مشکل اضافه وزن خود بدون این که مشورت کنم و صرفا با توجه به تبلیغ و تعریف برخی دوستان، بالن معده گذاشتم تا حجم آن را کم کرده و لاغر شوم اما به جای کاهش وزن با افزایش وزن روبرو شدم، وزن من به اندازه ای رسیده بود که بدنم در عملکرد اختلال داشت، فعالیت قلبم با مشکل همراه بود، پاهایم توان وزن بدنم را نداشت، در راه رفتنم اختلال وجود داشت و درد شدید در کمر داشتم. به چند پزشک مراجعه کردم و همه آنها تشخیص دادند که حتما باید این عمل را انجام دهم.

نظام دوست درباره دوره نقاهت خود تصریح کرد: دوره درمان بستگی به توان جسمی هر شخص دارد. برخی بعد از یک هفته سلامت خود را باز می‌یابند و به کارهای روزانه خود می‌پردازند اما من بیشتر سعی کرده‌ام مراعات کنم و در حال حاضر می‌توانم به کارهای عادی روزانه با وجود این که کمی برایم سخت است بپردازم.

منبع: میزان

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز