خبرگزاری کار ایران

100 هزار ریال اعتبار هدیه برای خرید کتاب‌های الکترونیکی «سمت»

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۷۴۱

سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی (سمت) به مناسبت 24 آبان روز کتاب و کتابخوانی، مبلغ 100 هزار ریال اعتبار رایگان برای خرید کتاب‌های الکترونیکی به تمام کاربران نرم‌افزار کتابخوان «سمت» هدیه می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی «سمت»، مرکز نشر الکترونیک سازمان «سمت» به مناسبت هفته کتاب و همزمان با 24 آذر، روز کتاب و کتابخوانی اقدام به تخصیص اعتبار هدیه برای خرید کتاب‌های الکترونیکی کرد.

جواد ایرجی رئیس مرکز نشر الکترونیک سازمان «سمت» با اشاره به برنامه‌های این مرکز برای هفته کتاب، گفت: برای ترویج فرهنگ کتابخوانی و گسترش و ارتقای دانش و پژوهش در کشور، به مناسبت هفته کتاب مبلغ 100 هزار ریال اعتبار هدیه برای خرید کتاب‌های الکترونیکی اختصاص دادیم.

وی افزود: تمام کاربران فعلی نرم‌افزار کتابخوان «سمت» می‌توانند با استفاده از این اعتبار، به خرید کتاب الکترونیکی از فروشگاه الکترونیکی ‌«سمت» اقدام کنند.

رئیس مرکز نشر الکترونیک سازمان «سمت» با بیان اینکه این اعتبار از 24 آذر (روز کتاب و کتابخوانی) تا 25 آذر (روز پژوهش) برای دانشگاهیان و دانش‌پژوهان فعال است، اظهار داشت: سازمان «سمت» علاوه بر این اعتبار هدیه، برای دانشگاهیان عزیز 20 درصد تخفیف دیگر نیز در نظر گرفته است.

وی اضافه کرد: دانشگاهیان می‌توانند با تکمیل اطلاعات خود در نرم‌افزار کتابخوان سمت، از 20 درصد تخفیف برای خرید کتاب‌های الکترونیکی «سمت» بهره‌مند شوند

ایرجی یادآور شد:‌ در حال حاضر حساب کاربری تمام کاربران کتابخوان «سمت»، با مبلغ 100 هزار ریال اعتبار هدیه شارژ شده است و تا پایان روز 25 آذر این مبلغ اعتبار دارد و کاربران می‌توانند با استفاده از آن، کتاب الکترونیکی خریداری کنند.

رئیس مرکز نشر الکترونیک سازمان «سمت» همچنین با بیان اینکه نشر الکترونیک سازمان «سمت» به عنوان پرچم‌دار نشر الکترونیک کتاب‌های دانشگاهی، برای رشد و توسعه علمی کشور تلاش می‌کند، اظهار داشت: کتاب‌های الکترونیکی موجود در کتابخوان «سمت» فارغ از تخفیف‌های ذکر شده، 50 درصد زیر قیمت پشت جلد کتاب‌های کاغذی ارائه شده است.

وی در پایان متذکر شد: مخاطبان می‌توانند با مراجعه به سایت سمتا به آدرس samta.samt.ac.ir نرم‌افزار کتابخوان «سمت» را به صورت رایگان دانلود کنند و از مزایای خرید کتاب‌های الکترونیکی، تخفیف‌های دانشگاهی و 100 هزار ریال اعتبار هدیه بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز