خبرگزاری کار ایران

سحر دولتشاهی از نحوه آشنایی خود با همایون شجریان می‌گوید

asdasd
کد خبر : ۵۵۷۰۷۴

سحر دولتشاهی در مصاحبه‌ای درباره همکاری اولش با همایون شجریان توضیح می‌دهد.

تازه‌ترین و شاید متفاوت‌ترین پروژه‌ای که تا به حال تجربه کرده‌اید پروژه سی بود، از چگونگی حضورتان در سی بگویید.

از زمانی که آقای پورناظری در جمع دوستانه‌ای با آقای پورنعمت‌الله و آقای شجریان این موضوع را مطرح کرده بودند با بنده نیز تماس گرفتند و موضوع این ایده را در میان گذاشتند. به نظر من هم ایده فوق العاده‌ای آمد اما راستش تا 10 روز قبل از اجرا به نظرم پروژه ناممکنی می‌آمد. فکر نمی کردم که بشود در این ابعاد انجام شود اما خوشبختانه شد.

من از ابتدا در جریان این پروژه بودم و می‌دانم دوستان برای به اینجا رساندن پروژه از موانع زیادی عبور کردند. البته مطمئن بودم که اکثر مخاطبان این کار مخاطبان آقای شجریان و موسیقی هستند.

به همین دلیل بخش نمایشی این کار ریسک فراوانی داشت، چون وقتی شما بخواهید در کنار آثار امتحان پس داده و دوست داشتنی از دید مردم، چنین نمایشی را، با سیل وسیعی از جمعیت داشته باشید طبیعتا ریسک های خودش را خواهدداشت. یعنی من خیلی از موفقیت بخش نمایشی مطمئن نبودم ولی متن خوب خانم ثمینی و آقای دشتی که صبوری های زیادی به خرج داد که بتواند به کار شکل بدهد و همین طور بازی‌های خوب دوستانم در بخش نمایش همراه مناسبی برای کنسرت شد.

همکاری اول شما با همایون شجریان بر می‌گردد به کار «چرا رفتی» و بازی در تیزر آن. اشتباه که نمی‌کنم؟

در آن کار من با خانم باران کوثری همکاری داشتم و کلیپی هم که درست شد درواقع برای رونمایی از آلبوم «نه فرشته‌ام نه شیطان» تهیه شد نه برای پخش عمومی. بعد خود ما هم متوجه نشدم که چطور به صورت گسترده پخش شد. در حقیقت رابط من در این پروژه خانم کوثری بود.

منبع: دیده بان

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز