خبرگزاری کار ایران

جولان شبانه اشباح در یک رستوران/ویدئو

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۰۲۹

ویدئوهایی که از دوربین مداربسته یک رستوران در کالیفرنیای آمریکا و هنگام شب تهیه شده است صحنه‌هایی عجیب در این مکان را به تصویر می‌کشد. در این دو ویدئو مشاهده می‌شود که صندلی‌های رستوران ناگهان شروع به حرکت می‌کند و حتی در یک صحنه توجه یکی از مشتریان را نیز به خود جلب می‌کند.

یکی از این ویدئوها در هنگام شب و بعد از تعطیلی رستوران و یکی دیگر از آن در هنگام حضور مشتریان در داخل رستوران تهیه شده است. بنا به ادعای دیو فولدس، صاحب این رستوران هر دو ویدئو واقعی هستند. بنا به باور وی یک روح در رستورانش حضور دارد.

وی در گفتگو با CBS2 گفت : " واقعا برایم بسیار عجیب است. 27 سال پیش این حرفه را آغاز کردم و طی این مدت، نخستین بار است که با چنین صحنه‌هایی روبرو می‌شوم. در و دیوار رستورانم پر از عکس‌های کارمندان و مشتریانی است که پیشتر از دنیا رفته‌اند. فکر می‌کنم رستورانم پر از  اشباح  خوب  باشد."

دیو افزود: "برخی اوقات کارمندان رستوران چیزهای عجیبی را به من گزارش می‌کنند. مثلا می‌گویند اشباحی از میان درب عبور می‌کنند یا لیوان‌ها از میان قفسه‌ها پایین می‌افتند و چراغ‌های رستوران بصورت مرموزی خاموش می‌شوند."

منبع: باشگاه خبرنگاران

حجم ویدیو: ۶.۵۰M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۱۰ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز