خبرگزاری کار ایران

تهدید 3 ستاره تیم ملی اسپانیا به ترک این تیم

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۹۰۳

سه ستاره تیم ملی اسپانیا مسئولان فدراسیون این کشور را به ترک ماتادورها تهدید کرده‌اند.

جرارد پیکه، سرخیو راموس و سرخیو بوسکتس که همگی تهدید کرده‌اند اگر قربانی جدید پرونده فساد رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا که زنی به نام ماریا خوسه کلاراموت است، اخراج شود، ماتادورها را ترک خواهند کرد.

به دنبال دستگیری آنخل ماریا ویار، رئیس سابق فدارسیون فوتبال اسپانیا و افشای سوءمدیریت وی در این سازمان، او در اعترافات خود به اقدامات غیرقانونی دیگر کارمندان این فدراسیون از جمله کلارامونت که در نقش مدیر تیم و مسئول امور بازرگانی فعالیت دارد هم اشاره کرده است. از جمله اقدامات غیرقانونی که به کلارامونت نسبت داده می‌شود، این است که او برای مدتی با هزینه فدراسیون در یک هتل مجلل در مادرید اقامت داشته است و باز هم با هزینه فدارسیون اقدام به برگزاری جشن‌های پرخرج کرده است. به همین دلیل نام این زن اسپانیایی نیز در لیست سیاه اعضای فاسد فدراسیون فوتبال اسپانیا قرار گرفت و بحث اخراج وی از این سمت مطرح شد.

با این حال به نظر می‌رسد که بازیکنان تیم ملی اسپانیا مدافع کلارامونت هستند. آنها پیش از بازی ماتادورها برابر لیختن‌اشتاین در ابتدای فصل جدید، در یک ضیافتی که برای صرف شام با خوان لوئیس لارئا، سرپرست فدراسیون فوتبال اسپانیا داشتن از برنامه وی برای برکناری کلارامونت مطلع شدند و از همان زمان نسبت به این تصمیم اعتراض داشتند. در آن زمان بازیکنان از اینکه چرا پیش از یک بازی مهم باید چنین خبری به آنها داده شود، ابراز نارضایتی کردند که خولن لوپتگی، سرمربی تیم هم با اعتراض آنها به این موضوع موافق بود. اعتراض‌ها اما ظاهراً به همین جا ختم نشده است چرا که گفته می‌شود پس از آن مراسم، سه تن از بازیکنان با سابقه تیم ملی، یعنی پیکه، راموس و بوسکتس جلسه‌ای خصوصی با لارئا داشته‌اند تا موضع خود را برای او مشخص کنند.

از قرار معلوم دو مدافع و هافبک تیم ملی اسپانیا در گفت‌وگوی خود با لارئا او را تهدید و تأکید کرده‌اند که در صورت اخراج کلارامونت که در نزد ملی‌پوشان اسپانیا شخصیت محبوبی است، آنها دیگر به اردوی ماتادورها باز نخواهند گشت. 

منبع: تسنیم

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز