خبرگزاری کار ایران

جزییاتی از زندگی نامزد رونالدو

asdasd
کد خبر : ۵۳۵۹۸۷

خبر ارتباط بد نامزد کریس با خانواده‌‌اش تکذیب شد. بر خلاف ادعای رسانه‌های کشور پرتغال نامزد رونالدو ارتباط بدی با خانواده اش ندارد.

در هفته‌های اخیر اخباری در مورد اختلاف جورجینا رودریگس نامزد اسپانیایی کریس رونالدو با پدر و مادرش به گوش می‌رسید و روزنامه پرتغالی vip در گزارشی اعلام کرد که والدین جورجینا سال‌ها پیش او را رها و ترک کرده‌اند. دقیقاً در ماه آگوست بود که رسانه‌های پرتغالی اعلام کردند که خانواده جورجینا او را رها کرده‌اند و او سال‌هاست که با والدینش رابطه‌ای ندارد.

اما حالا ایوانا، خواهر بزرگ جورجینا، در گفت‌وگو با نشریه لوک این شایعات را تکذیب کرده و گفته هیچ یک از این صحبت‌ها صحت ندارد: «این اتهامات وارده، صحت ندارند. اینها به وجهه خانواده ما آسیب وارد می‌کنند. به همین خاطر کاری به جز تکذیب جدی این مسئله در دفاع از خانواده‌مان از من برنمی‌آید.» ایوانا در ادامه توضیح داد هیچ مشکل و اختلافی وجود ندارد: «ما ارتباط فوق‌‌العاده‌ای داریم‌؛ عشق بی‌پایانی میان من و خواهرم و بین ما و والدینمان وجود دارد.»

آن‌طور که خبرورزشی به نقل از این روزنامه پرتغالی نوشته، این اولین باری بود که ایوانا با خبرنگاران مصاحبه کرده و در عین حال یادآوری کرد که آخرین بار نیز خواهد بود. رسانه‌های پرتغالی پیش از این اعلام کرده بودند که جورجینا در دوران کودکی با مشکلات خانوادگی زیادی روبه‌رو بوده. در این گزارش‌ها یادآور شده بود که جورجینا متولد آرژانتین است و بعد از آن، والدینش به اوئسکا نقل مکان کردند و بعد از جدایی والدینش از یکدیگر، او هم مثل خواهر بزرگترش ایوانا به مادرید نقل مکان کرده.

این درحالی است که این روزها کریس و جورجینا در انتظار تولد اولین فرزند مشترکشان هستند که چهارمین فرزند کریس خواهد بود.

ایوانا در ادامه صحبت‌هایش اعلام کرده که ارتباط جیو (آنها جورجینیا را این‌گونه می‌نامند)، با والدینش فوق‌‌العاده است: «ما ارتباط فوق‌‌العاده و صمیمانه‌ای داریم و عشق بی‌پایانی میان والدینمان با ما برقرار است. ما والدینمان را خیلی دوست داریم و به لطف تربیت خوبی که برای ما داشته‌اند، تبدیل به این افرادی که امروز می‌بینید، شده‌ایم. من و جورجینا در طول تمام عمر در کنار آنها بودیم و همراه با هم به مادرید نقل مکان کردیم. تنها زمانی که از هم جدا شده بودیم، چند ماهی بود که جیو برای زندگی به انگلیس نقل مکان کرده بود.»

ایوانا در پاسخ به این سؤال که چرا خواهرش (جورجینا) همیشه در کنار خانواده کریس دیده می‌شود گفت: «ما در تلاش هستیم که خیلی خانواده‌مان در کانون توجهات نباشند تا بتوانیم راحت به زندگی ناشناسمان ادامه دهیم. جورجینا تلاش می‌کند تا از حریم خصوصی ما مراقبت کند تا زندگی روزمره ما مثل هر انسان عادی دیگری باشد.» و در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت: «من عادت ندارم در مورد زندگی خصوصی‌ام صحبت کنم و امیدوارم این مصاحبه هم عواقبی نداشته باشد. برخی از این مسائل و اخبار منتشره در رسانه‌ها، آنقدر به نظر ما زشت است که حتی به فکر شکایت از این رسانه‌ها افتاده‌ایم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز