خبرگزاری کار ایران

نگاه مستقیم ترامپ به خورشید در لحظه کسوف!

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۳۴۰

ماه پس از نزدیک به ۱۰۰ سال چهره خورشید را به طور کامل در آمریکا پوشاند. شهروندان آمریکایی با در دست داشتن دوربین، تلسکوپ و عینک‌های مخصوص به تماشای این پدیده نشستند.

دونالد ترامپ و خانواده‌اش نیز از تراس کاخ سفید این پدیده خارق العاده را تماشا کردند. کسوف دیروز در آمریکای شمالی به‌ صورت کامل رؤیت شد و غیر از آمریکای شمالی، هیچ جای دیگر کره زمین امکان دیدن کسوف وجود نداشت.

اما با وجود هشدارهای بسیار، ترامپ در لحظه کسوف، مستقیم به خورشید نگاه کرد.

به گزارش سی ان ان، دونالد ترامپ به همراه همسرش ملانیا و فرزندانش از تراس کاخ سفید خورشید گرفتگی را تماشا می‌کردند که ناگهان آقای رئیس جمهور تصمیم گرفت به همه ثابت کند با همه فرق دارد.

دونالد ترامپ بدون توجه به توصیه‌های کارشناسان و صحبت‌های دخترش ایوانکا با برداشتن عینک خود و با چشم غیر مسلح به خورشید گرفتگی خیره شد.

همسر ترامپ از او خواست این کار را انجام ندهد اما او به رغم درخواست‌های خانواده و بی‌توجه به صحبت‌های کارشناسان حاضر در محل با چشم بدون عینک به خورشید گرفتگی نگاه کرد  

البته او ابتدا عینک به چشم داشت ولی بعد عینک را از چشمانش برداشت و خورشید گرفتگی را به صورت مستقیم تماشا کرد. خیره شدن ترامپ به کسوف سوژه جدیدی بود که در لحظات خورشید گرفتگی توسط دوربین‌ها شکار شد.

این در حالی است که در طول یک گرفتگی خورشید، عینک زدن بسیار مهم است زیرا نگاه مستقیم به خورشید می‌تواند به چشم افراد آسیب برساند.

 منبع: روزنامه خراسان

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز