خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل موسسه اعتباری نور ضمن تبریک روز خبرنگار:

خبرنگاران پیشگامان تلاش برای شفاف‌سازی هستند

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۰۶۹

خسرو خواجه حسنی ضمن تاکید روز خبرنگار، گفت: دستیابی به پیشرفت و توسعه و آبادانی کشور جز از رهگذر شفافیت و حق‌گویی و آگاهی‌بخشی محقق نمی‌شود؛ این مهم به دست نمی‌آید مگر به همت کلمات و صداها و تصاویری که خبرنگاران سکان آن را در دست دارند.

به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری نور، خسرو خواجه حسنی مدیرعامل موسسه اعتباری نور با ارسال پیامی، ضمن تبریک روز خبرنگار، تاکید کرد: دستیابی به پیشرفت و توسعه و آبادانی کشور جز از رهگذر شفافیت و حق‌گویی و آگاهی‌بخشی محقق نمی‌شود؛ این مهم به دست نمی‌آید مگر به همت کلمات و صداها و تصاویری که خبرنگاران سکان آن را در دست دارند.

متن این پیام بدین شرح است:

۱۷ مردادماه یادبود تلاش بی‌وقفه و ارزشمند صاحبان قلم و اندیشه، «روز خبرنگار» بر تمامی اصحاب رسانه و زنان و مردانی که در این راه از هیچگونه جانفشانی دریغ نمی‌کنند؛ گرامی و فرخنده باد.

به راستی چه ارزشمند است قلم‌هایی که در مسیر بیان راستی‌ها و اصلاح کژی‌ها، بر خطوط رسانه‌ها پیش می‌رود؛ چرا که دستیابی به پیشرفت و توسعه و آبادانی کشور جز از رهگذر شفافیت و حق‌گویی و آگاهی‌بخشی محقق نمی‌شود؛ این مهم به دست نمی‌آید مگر به همت کلمات و صداها و تصاویری که خبرنگاران سکان آن را در دست دارند.

در چنین روزی که به نام این پرچمداران و پیشگامان تلاش برای شفاف‌سازی و آگاهی‌بخشی، در صفحات تقویم‌ها ثبت شده است، بر خود لازم می‌دانم فرارسیدن روز خبرنگار را خدمت این قشر خدوم تبریک بگویم و از خداوند متعال برای ایشان عزت مستدام و اهتمام مسئولانه در روایت عشق، آزادی و حق‌گویی مسئلت  داشته باشم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز