خبرگزاری کار ایران

تهدید امیر قطر به کودتا(عکس)

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۳۵۰

رئیس لابی عربستان سعودی در آمریکا در صفحه توییتر خود به همراه روزنامه الریاض در مطلبی امیر قطر را هم تلویحا به کودتا تهدید کردند.

«سلمان الانصاری» رئیس لابی عربستان سعودی در آمریکا در صفحه توییتر خود «تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر را تلویحا به کودتا تهدید کرد.

وی در توییتر خود خطاب به «تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر نوشت: درباره همراهی شما با حکومت افراطی! ایران و اهانت به خادم الحرمین(ملک سلمان پادشاه سعودی) اعلام می‌کنم که به یاد بیاور «محمد مرسی» (رئیس جمهور برکنار شده مصر) نیز همین کار را انجام داد و علاوه بر عزل از مقامش، زندانی هم شد.

الانصاری که از افراد نزدیک به خاندان حاکم سعودی محسوب می‌شود، چند ماه پیش آشکارا تشکیل ائتلاف بین عربستان و اسرائیل را خواستار شده بود.

خبرگزاری قطر چند روز گذشته سخنانی را به نقل از امیر قطر منتشر کرد که در آن از نقش ایران در منطقه و قدرت آن و نیز انتقاد از کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس صحبت شده بود. در پی واکنش کشورهای عربی به این اظهارات، مقامات قطری اعلام کردند که سایت خبرگزاری رسمی قطر (قنا) هک شده است و سخنان مطرح شده واقعی نیست!

در واکنش به این اقدام ۲۰۰ شخصیت وابسته به آل الشیخ در عربستان با صدور بیانیه‌ای اینکه اصل و نسب شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر به محمد بن عبدالوهاب معروف به آل الشیخ بر می‌گردد را تکذیب کردند.

این بیانیه از سوی افراد بارزی مانند شیخ عبدالعزیز آل الشیخ مفتی عربستان، عبدالله آل الشیخ رئیس مجلس مشورتی و شیخ صالح آل الشیخ وزیر امور اسلامی امضا شده است.

منبع: مهر

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز