خبرگزاری کار ایران

طعنه تصویری یک مجله به گفته‌های بازیگر سینما

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۳۰۹

طرح روی جلد نخستین شماره هفته‌نامه چلچراغ در سال جدید یکی از واکنش‌ها به حرف‌های جنجالی حمید گودرزی در برنامه دورهمی مهران مدیری است.

حمید گودرزی در یکی از قسمت‌های نوروزی برنامه دورهمی مهران مدیری واکنش‌های زیادی در پی داشت. این بازیگر در بخش‌هایی از صحبت‌های خود گفته بود: «من نگفتم بلکه دوست دارم سوپراستار باشم به نظرم مختصات سوپراستار خوش‌تیپ بودن، صدای خوب، مردم دوستش داشته باشند و حداقل لباس پوشیدن بلد باشد. دهه هشتادی که ما فیلم بازی می‌کردیم البته الان هم بازی می‌کنم اما آن روزها فیلم‌های روی پرده قهرمان بودند، خوش‌قیافه بودند، خوش‌تیپ بودند. مردم اگر چهار، پنج تومن بلیت می‌گرفتند خوشحال از سالن سینما بیرون می‌آمدند اما الان هشت تومن پول بلیت می‌دهند یک آدم‌های چرک و کثیف با زیر پیراهن. پسره فیلم بازی می‌کند و فیلم با پایان تلخ، پایان باز و بدون قهرمان تمام می‌شود. حتی مرد بعد از تماشای فیلم به همسرش مشکوک می‌شود. چون در فیلم خیانت می‌بینیم. از طرفی نویسندگان از سریال ترکی خیانت را تم داستان قرار می‌دهند و مردم عزیز هم با حال بد از سالن سینما خارج می‌شوند. فقط میگویند خوب بازی کرد چون دو تا داد بیشتر زده و رگ گردنش دیده شده سیمرغ بلورین می‌دهند.»

این سخنان گودرزی با واکنش‌های زیادی به خصوص در فضای مجازی همراه شد؛ تا جایی که این بازیگر در اینستاگرام خود متنی توضیحی را درباره نوید محمدزاده و خطاب به او نوشت: «عده‌ای شیطنت کردند و صحبت‌های من را کنار یکی از فیلم‌های خوب و ارزنده سینمای ایران گذاشتند و خواستند حرف‌های من را به این فیلم و بازیگر مورد نظرش ربط بدهند. خواهش می‌کنم فضا را مسموم نکنید. من نه تنها توهین نکردم، بلکه انتقادم از کلیت فضای سینمای ایران در این سال‌ها بود، نه فیلم و بازیگر خاصی.»

البته گودرزی در ادامه این پست را هم از اینستاگرامش حذف کرد!

طرح روی جلد نخستین شماره هفته‌نامه چلچراغ در سال جدید یکی از واکنش‌ها به حرف‌های جنجالی حمید گودرزی است. مسعود رئیسی طراح این طرح است.

طعنه تصویری یک مجله به گفته‌های بازیگر سینما

ایسنا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز