خبرگزاری کار ایران

بازیگر «پالپ فیکشن» در فیلم جدید «فن تریه»

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۷۸۳

اوما تورمن«اوما تورمن» بازیگر معروف آمریکایی برای دومین بار مقابل دوربین «لاس فن تریه» دانمارکی می‌رود.

به گزارش ایلنا، به نقل از هالیوود ریپورتر، «اوما تورمن» که بیشتر شهرت خود را برای بازی در دو فیلم «پالپ فیکشن» (داستان عامه‌پسند) و «بیل را بکش» مهمترین آثار «کوئنتین تارانتینو» به دست آورده به عنوان بازیگر به پروژه سینمایی «خانه‌ای که جک» ساخت به کارگردانی «لارس فن تریه» پیوست.

فیلم «خانه‌ای که جک ساخت» با بازی «مت دیلون» در نقش اصلی به زندگی یک قاتل به نام جک در طول مدت ۱۲ سال و چگونگی تبدیل شدن او به یک قاتل سریالی می‌پردازد و «تورمن» در نقش یکی از زنانی بازی می‌کند که طعمه این قاتل سریالی شدند.

این بازیگر ۴۷ ساله در ساخته پیشین «فن تریه» که «نیمفومینیا» نام داشت نیز بازی کرد، فیلمی که در بخش خارج از مسابقه جشنواره برلین برای اولین‌بار به نمایش گذاشته شد و به‌ دلیل موضوع جنجالی، حواشی و همچنین اعتراضاتی را به همراه داشت.

«تورمن» برای بازی در فیلم «پالپ فیکشن» نامزد دریافت جایزهٔ اسکار و برنده دوجایزه بفتا و برنده جایزه گلدن گلوب شد و برای فیلم «بیل را بکش» نیز مجددا نامزد جایزه گلدن گلوب بود.

فیلمبرداری فیلم «خانه‌ای که جک ساخت» از ماه مارس در سوئد آغاز می‌شود و ادامه آن نیز در ماه آوریل در کپنهاگ دانمارک مقابل دوربین می‌رود تا این فیلم برای اکران در سال ۲۰۱۸ آماده شود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز