خبرگزاری کار ایران

ادامه روند صعود طلا در ۶ ماه اول سال ۲۰۱۷

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۶۵۷

سرمایه‌گذاران را بطه معکوس دلار و طلا را در سال ۲۰۱۷ فراموش کنند، چون ممکن است معامله‌گران در یک لحظه هم دلار و هم اونس خریداری کنند.

به گزارش ایلنا، جهان اقتصاد نوشت: علی حیدری، کارشناس ارشد طلا در گفت‌وگویی با اشاره به عوامل تغییر قیمت اونس طلا در سال ۲۰۱۷ گفت: سه عامل در سال ۲۰۱۷ بر اونس تاثیرگذار است اول عملکرد آقای ترامپ است زیرا اهداف اقتصادی ایشان مشخص شده است. دوم، سیاست نرخ بهره فدرال رزرو امریکا و در آخر بی‌ثباتی سیاسی در قاره اروپا است.

این کارشناس ارشد طلا افزود: در ایالت متحده در سال ۲۰۱۷ بین خانم جنت یلن و آقای ترامپ تقابل ایجاد شده است زیرا خانم یلن بسیار محافظه‌کار است ولی ترامپ تاجر و پرجسارت است و اقتصاد جهانی را دچار تنش کرده است، هرچند هر دو به دنبال تورم دو درصدی در آمریکا هستند.

حیدری درباره اقدامات اقتصادی دولت جدید امریکا گفت: ترامپ تصمیم دارد تا هزینه‌های دولت را افزایش و مالیات‌ها را کاهش دهد.

وی درباره آینده طلا پیش بینی کرد: اونس طلا در ۶ ماه آینده به روند صعودی ادامه خواهد داد به خصوص آن که بی‌ثباتی سیاسی در قاره اروپا افزایش یافته است، اما در ۶ ماه دوم سال ۲۰۱۷ طلا روند اصلاحی خواهد داشت.

این کارشناس ارشد طلا بیان داشت: معمولا سرمایه‌گذاران طلا روند حرکتی طلا و دلار را زیر نظر دارند چون این دو خلاف یک دیگر حرکت می‌کنند، اما بنده پیشنهاد می‌کنم سرمایه‌گذاران را بطه معکوس دلار و طلا را در سال ۲۰۱۷ فراموش کنند، چون ممکن است معامله‌گران در یک لحظه هم دلار و هم اونس خریداری کنند و یا به عکس هم اونس و هم دلار را بفروشند.

حیدری در پایان گفت: به نظر من در سال ۲۰۱۷ نرخ بهره حداکثر دو بار تغییر خواهد کرد اما احتمالاً نرخ بهره در ۲۵ اسفند ۹۵  تغییر نخواهد یافت بلکه نرنخ بهره در خرداد ۹۶ تغییر خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز