خبرگزاری کار ایران

خواننده پاپ به دوسال تبعید و 99 ضربه شلاق محکوم شد

خواننده پاپ به جرم آزار و اذیت دختری جوان به دو سال تبعید در شهری دور افتاده، پنج سال محرومیت از فعالیت‌های هنری و خوانندگی و 99ضربه شلاق محکوم شد.

به گزارش ایلنا، اوایل تیر امسال دختری 22 ساله با مراجعه به کلانتری مدعی شد پسری خواننده او را مورد آزار قرار داده است.

شاکی گفت: «من از طرفداران این خواننده بودم. پوسترهایش را می‌خریدم و در اتاقم نصب می‌کردم. همیشه هم به آهنگ‌هایش گوش می‌کردم تا اینکه یک روز اتفاقی او را در میدان هروی تهران دیدم. سوار یک خودروی بنز بود. به طرفش رفتم و خودم را از طرفدارانش معرفی کردم. اجازه داد در ماشینش بنشینم. چند دقیقه نگذشته بود که گفت باید به خانه برگردد چون قرار است نصاب پرده بیاید. از من خواست همراهش بروم تا بتوانیم بیشتر حرف بزنیم، اما وقتی به خانه رسیدیم، متوجه شدم تنها هستیم. ترسیده بودم و می‌خواستم از خانه بیرون بیایم، اما او مانعم شد و مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.»

با ثبت شکایت دختر جوان، ماموران متهم را در خانه پدری‌اش در شمال تهران بازداشت کردند. تحقیقات حکایت از ارتباط او با دختران زیادی داشت، اما پسر جوان منکر آزار شاکی شد و گفت: «من خواننده هستم و بیشتر وقتم را در استودیو می‌گذرانم، به همین خاطر با دختران زیادی ارتباط کاری دارم. من شاکی را مورد آزار قرار نداده‌ام. او از طرفداران من بود و چون متوجه شد علاقه‌ای به او ندارم، این شکایت را مطرح کرده است.»

ادعای بی‌گناهی متهم در حالی است که پزشکی قانونی آزار و اذیت را تائید کرده است.

این خواننده پاپ سرانجام در شعبه پنجم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی بابایی محاکمه و مدعی شد شاکی با اراده خودش به خانه او آمده و ارتباط برقرار کرده بود.

در پایان نیز قضات وارد شور شدند و او را به دو سال تبعید در شهری دورافتاده، پنج سال محرومیت از فعالیت‌های فرهنگی و خوانندگی و 99ضربه شلاق محکوم کردند.

منبع: روزنامه جام جم

کد خبر : ۴۵۶۸۲۴