خبرگزاری کار ایران

«آتش افروزی» مرد 60 ساله به خاطر اختلاف در معامله

ساعت 6 بعدازظهر بیست و هشتم دی، خودروی پرایدی که در حاشیه خیابان دانشگاه مشهد پارک شده بود، آتش گرفت و در میان شعله های آتش سوخت. پس از خاموش شدن شعله های آتش مشخص شد که آتش سوزی مذکور به صورت عمدی رخ داده است.

به گزارش ایلنا، روزنامه خراسان نوشت. مرد 60 ساله‌ای که مدعی بود فروشنده خودرو با دروغگویی، او را هنگام خرید فریب داده است، در پی انتقام از فروشنده 23ساله، خودروی او را با ریختن بنزین به آتش کشید.

ساعت 6 بعدازظهر بیست و هشتم دی، خودروی  پرایدی که در حاشیه خیابان دانشگاه مشهد پارک شده بود، آتش گرفت و در میان شعله های آتش سوخت. پس از خاموش شدن شعله های آتش مشخص شد که آتش سوزی مذکور به صورت عمدی رخ داده است.

شاکی که جوان 23 ساله ای بود با تسلیم شکوائیه ای به پلیس آگاهی خراسان رضوی، خواستار رسیدگی به ماجرای آتش سوزی عمدی شد. بنابراین، پرونده آتش سوزی با صدور دستوری از سوی سرهنگ کارآگاه «حمیدرضا رزمخواه» به دایره جرایم مهم پلیس آگاهی سپرده شد و گروهی از کارآگاهان به سرپرستی سرهنگ دستمرد (رئیس دایره جرایم مهم) تحقیقات خود را در این باره آغاز کردند.

کارآگاهان پس از چند ساعت تحقیق، به سرنخ هایی دست یافتند که نشان می داد شاکی جوان با فردی که بازنشسته است اختلافاتی دارد. به همین دلیل مرد 60 ساله با استفاده از شگرد های تخصصی به پلیس آگاهی احضار شد و مورد بازجویی قرار گرفت. او که در ابتدا هرگونه جرمی را انکار می کرد وقتی در برابر شواهد مستند قرار گرفت، چاره ای جز بیان حقیقت ندید و به ناچار لب به اعتراف گشود. او گفت: حدود 2 سال قبل خودرویی را از شاکی خریدم درحالی که فروشنده مدعی بود خودروی مذکور کاملا سالم است.اما مدتی بعد فهمیدم که خودرو تصادفی بوده و قسمت هایی از آن رنگ شده است. وقتی به فروشنده اعتراض کردم او سربالا پاسخم را داد و گفت: همان زمان باید به کارشناس مراجعه می کردی! من هم که عصبانی شده بودم محل پارک خودروی او را پیدا کردم و برای انتقام از او، خودرویش را با ریختن بنزین به آتش کشیدم! تحقیقات بیشتر در این باره ادامه دارد.

کد خبر : ۴۵۱۷۲۱