خبرگزاری کار ایران

این زنان سارق را شناسایی کنید

پلیس برای شناسایی دو زن سارق که در آرایشگاه‌ها اقدام به کیف‌قاپی می‌کنند، از مردم درخواست کمک کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از شرق، کیف‌قاپی از یک آرایشگاه زنانه در محدوده شهرک ولیعصر چندی قبل به پلیس اعلام و پرونده‌ای در‌این‌باره تشکیل شد.

مال‌باخته پس از حضور در پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: «ساعت ١٣ روز حادثه در آرایشگاه زنانه نشسته بودم هنگام ورود کیف‌دستی‌ام را روی یکی از صندلی‌ها گذاشتم؛ پس از دقایقی دو خانم که یکی از آنها یک بچه همراه خود داشت وارد آرایشگاه شدند و پس از دقایقی بدون آنکه من و دیگر افراد حاضر در آرایشگاه متوجه شویم، کیف‌دستی من را حاوی ٥٠٠‌ هزار تومان وجه نقد و گوشی تلفن همراهم سرقت کردند و به‌سرعت از آرایشگاه خارج شدند».

شاکی پرونده در ادامه اظهاراتش به کارآگاهان گفت: «دو سارق زن یک کیف‌دستی زنانه را داخل آرایشگاه جا گذاشتند».

کارآگاهان با بررسی محتویات کیف به‌جای‌مانده از سارقان، موفق به شناسایی مال‌باخته‌ای دیگر شدند که کیف او نیز دقیقا به همین شیوه و شگرد سرقت شده،‌اما به دلیل نبودن پول یا مدارک شناسایی در کیف، اقدامی برای طرح شکایت نکرده بود.

در ادامه رسیدگی به پرونده، کارآگاهان با بررسی تراکنش مالی عابربانک شاکی پرونده اطلاع پیدا کردند سارقان در چند مرحله اقدام به برداشت همه پول‌های داخل حساب شاکی کرده‌اند.

با شناسایی محل برداشت پول از حساب مال‌باخته، کارآگاهان به یک لباس‌فروشی در محدوده بازار مراجعه کردند و با بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته موفق به شناسایی تصاویر دو سارق زنی شدند که به همراه یک پسر جوان حدودا ١٥ساله اقدام به خرید کرده بودند.

سرهنگ کارآگاه احمـد نجفی، رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: «در ادامه رسیدگی به پرونده سرقت از آرایشگاه‌های زنانه و به منظور شناسایی و دستگیری متهمان، دستور انتشار بدون پوشش تصاویر به‌دست‌آمده از سارقان از سوی بازپرس پرونده صادر شده است.

به‌ همین‌ دلیل از شهروندانی که موفق به شناسایی تصاویر متهمان شده‌اند، درخواست می‌شود اطلاعات خود را درباره هویت یا مخفیگاه این افراد از طریق شماره تماس‌های ٦٣٩٥٧٧٦٠ یا ٦٣٩٥٧٧٥٥ در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند؛ همچنین از مال‌باختگانی که موفق به شناسایی تصاویر متهمان شده و به وسیله این افراد مورد سرقت قرار گرفته‌اند، نیز دعوت می‌شود برای پیگیری شکایات خود به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان آزادی، خیابان زنجان شمالی مراجعه کنند».

کد خبر : ۴۴۳۰۹۱