خبرگزاری کار ایران

کدام هالیوودی‌ها بیشترین فرزندان را داشته‌اند؟

میل به داشتن فرزند بیشتر در میان برخی از چهره‌های مشهور هالیوود مشهود است. برخی از این بازیگران اما فرزندان بسیاری داشته‌اند و البته جالب اینکه علاوه بر اینکه فرزندان زیادی داشتند، بازهم فرزندخوانده‌هایی را به جمع خانواده خود اضافه کرده‌اند.

به گزارش ایلنا به نقل از باشگاه خبرنگاران، بسیاری از سلبریتی‌های جهان علاقه زیادی به تشکیل خانواده‌های پرجمعیت دارند، این نکته شاید میان بازیگران بیشتر به چشم بیاید از چارلی چاپلین گرفته تا آنجلینا جولی.

مارلون براندو (۱۵فرزند): اسطوره بازیگری در تاریخ سینما، زندگی پرفراز و نشیبی داشت؛ از فعالیت‌های بشردوستانه مخصوصاً در حمایت از سرخپوستان تا اعتراضات مختلفش به اهالی سینما. اما او در زندگی شخصی‌اش نیز ازدواج و جدایی‌های فراوانی را به چشم دید. به هرحال مارلون براندو در زندگی‌اش موفق شد ۱۲ بار طعم پدر شدن را بچشد و سه فرزند را هم به فرزندخواندگی بپذیرد.

میا فارو (۱۵ فرزند): ستاره سال‌های دور سینما که هم اکنون فعالیت‌های بشردوستانه را پیش گرفته، بیشتر از اینکه بازی‌هایش به خاطر سپرده شوند، جنجال‌های زندگی شخصی‌اش از ازدواج با فرانک سیناترا گرفته تا داستان‌های عجیب و غریبش با وودی آلن بر سر زبان‌ها بوده است. فارو خود صاحب چهار فرزند است، اما ۱۱ فرزندخوانده را نیز در سال‌های گذشته پذیرفته است.

چارلی چاپلین (۱۱فرزند): چهره ماندگار و نابغه سینما، از جمله افرادی بود که زندگی شخصی نه چندان با ثباتی را پشت سر گذاشت و مخصوصاً هنگام جدایی از یکی از همسرانش مجبور شد مبلغ ۶۰۰ هزار دلار پرداخت کند که در سال ۱۹۲۷ این رقم یک رکورد دست نیافتنی بود.

از چاپلین در ‌‌نهایت ۱۱ فرزند به جای مانده که مشهور‌ترین آن‌ها جرالدین چاپلین است که سال‌هاست بازیگر سینماست و بسیار هم پرکار است.

مل گیبسون (هشت فرزند): مل گیبسون در سال‌های اخیر زندگی پرحاشیه‌ای را پشت سر گذاشت و خبر جدایی از همسرش و رابطه جدیدش، به اندازه کافی رسانه‌ها را درگیر کرده است. البته با توجه به اینکه گیبسون رابطه جدیدی را آغاز کرده و بزودی نیز فرزند تازه این زوج به دنیا خواهد آمد، می‌توان این عدد را در ماه‌های بعد به ۹ هم تغییر داد.

کد خبر : ۴۳۲۷۰۰