خبرگزاری کار ایران

جلاد 13 ساله داعش شناسایی شد

یکی از 5 تروریست نوجوان حاضر در فیلم جدید داعش از سوی پدر انگلیسی‌اش شناسایی شد.

به گزارش ایلنا به نقل از دیلی‌میل، یک نوجوان 13 ساله انگلیسی که در فیلم تبلیغاتی جدید داعش در نقش یک جلاد حضور دارد، از سوی مردی که می‌گوید پدر این تروریست داعشی است، شناسایی شد.
 
این مرد مدعی شد جلاد نوجوان داعشی که در فیلم جدید این گروه تروریستی اقدام به کشتن افراد می‌کند، پسر 13 ساله او "جوجو" و حاصل ازدواج او و یکی از خطرناک‌ترین تروریست‌های تحت تعقیب جهان به نام "سالی جونز" است.
 
او که از ترس جانش نخواست نامی از او برده شود، در مصاحبه با دیلی‌میل گفت وی و همسرش اندکی پس از تولد فرزندشان در سال 2004 از همدیگر جدا شدند. وی اضافه کرد همسرش "سالی جونز" چند سال پس از متارکه با یکی از هواداران افراطی داعش ازدواج کرد و هر دو در سال 2013 به اتفاق جوجو که در آن زمان 10 ساله بود به سوریه فرار کردند.
 
این مرد انگلیسی مدعی شد همسر جدید سالی جونز سال گذشته در حمله یک پهپاد آمریکایی در سوریه کشته شد.
 
وی در ادامه مصاحبه با دیلی‌میل گفت پسرش در دوران کودکی یک کودک کاملاً معمولی و بازیگوش بود؛ اما پس از جدایی از او از سوی مادر و ناپدری‌اش شستشوی مغزی شد.

 

جلاد 13 ساله داعش شناسایی شد

 

در فیلم تبلیغاتی جدیدی که هفته گذشته از سوی داعش منتشر شد، 5 نوجوان داعشی از جمله یک نوجوان چشم‌آبی که این مرد انگلیسی او را پسر خود معرفی می‌کند، با اسلحه اقدام به کشتن زندانیان می‌کنند. در حالیکه پدر این تروریست نوجوان داعشی مدعی است مادر او پس از فرار به سوریه نام پسرش را به "حمزه" تغییر داده است، داعش در فیلم جدید خود او را "ابوعبدالله البریطانی" معرفی می‌کند.
 
مادر او "سالی جونز" نیز در میان تروریست‌های داعش با نام "ام حسین بریطانی" یا "بیوه سفید" شناخته می‌شود. وی در حال حاضر یکی از تروریست‌های تحت تعقیب داعش به شمار می‌رود و در سپتامبر 2015 در فهرست افراد تحریم‌شده سازمان ملل قرار گرفت. وی از سوی نهادهای امنیتی انگلیس نیز به تلاش برای انجام حملات تروریستی در این کشور متهم شده است.

 

جلاد 13 ساله داعش شناسایی شد

 

جلاد 13 ساله داعش شناسایی شد

 

کد خبر : ۴۰۵۹۷۳