خبرگزاری کار ایران

"تاکنون جلوی کسر ۱۸ امتیاز را گرفته‌ایم"

طاهری:پرسپولیس 12 پرونده دارد، 2 تا را حل‌ کرده‌ایم

کد خبر : ۳۹۴۳۷۳

سرپرست باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که یک باشگاه زیان‌ده نباید مشمول مالیات شود زیرا مالیات برای زمانی است که سودی وجود داشته باشد. او هم‌چنین از 12 پرونده‌ای سخن گفت که علیه پرسپولیس تشکیل شده است.

به گزارش  ایلنا  به نقل از کاروکارگر : علی اکبر طاهری مدیرعامل پرسپولیس  گفت: ابتدا باید بگویم با توجه به شرایط تیم ما، عمده بحث ما درباره معضلات باشگاه، تامین موارد مالی است. یک مقداری بحث‌های تیم را با برانکو حل کردیم. به جمعه بندی‌های خوبی رسیدیم ولی در نهایتا تامین کننده حرکت ما، بحث‌های مالی است. دائم به دنبال این تفکر بودیم که برای باشگاه باید شرایط درآمدزایی رقم بزنیم. ما مشکلات زیادی را داشتیم ولی به کمک باشگاه هواداری، به درآمدزایی اولیه رسیدیم و توانستیم کار را تا حدی جلو ببریم. کسانی که عضو این درآمدزایی می‌شوند می‌توانند از خدماتی بهره ببرند.

او افزود: در حال ارائه خدماتی به هواداران هستیم؛ مثل استفاده از فروشگاه‌های زنجیره‌ای که هواداران می‌توانند از آنها استفاده کنند. برای بازی‌های آینده هماهنگ کردیم کسانی که عضو باشگاه هواداری هستند، به جز بازی داربی که شرایط خاصی دارد، در سایر بازی‌هایی که میزبان هستیم، بدون پرداخت وجهی مردم بتوانند به ورزشگاه بیایند. این موارد مدل‌هایی است که در تمام دنیا صورت می‌گیرد. نکته‌ای که باید به آن اشاره کنم این است که این بحث، زمان‌بر است تا اعضای ما بیشتر شوند. یک بخشی از کارهای باشگاه مربوط به مسائل جاری است. این مسئله شامل تیم بزرگسالان، تیم ب و پایه است و ان‌شاءالله در آینده در سایر رشته‌ها خواهد بود. از طرفی دیگر ما به دنبال سرمایه‌گذاری هستیم تا درآمدزایی خود را بیشتر کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس اضافه کرد: تا این لحظه نتوانستیم در سرمایه‌گذاری موفق باشیم. در معوقات مشکل داریم و دچار عدم توازن هستیم. یکی از مسائلی که همیشه گفتم، این است که برخی از معوقات به بیمه، بازیکنان و وضعیت خود باشگاه است. باشگاهی که خودش زیان‌ده بوده، باید مالیات بدهد و این در حالی است که مالیات زمانی است که سود ده باشید. با این‌ حال بر اساس قانون، مشمول قانون مالیات هستیم. یک بخشی از مالیات هم مالیات تکلیفی است.

طاهری ادامه داد: بخش دیگری از کار، بحث معوقاتی است که به مسائل بین المللی و بازیکنان خارجی گذشته بر می‌گردد. این مسئله فرآیندی دارد که باید آنها را بپردازیم چراکه این مسئله می‌تواند پروانه حرفه‌ای گری را لغو کند یا به کسر امتیاز بیانجامد. یکی دو مورد از این قضیه خیلی خطرساز بود ولی حل‌شان کردیم. خواص در این مواقع خیلی به ما کمک کردند تا مشمول جریمه‌ها و تنبیهات کمتری شویم. همین الان احکام جدید زیادی به ما داده شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر 12 پرونده داریم که دو تا از آنها را حل کردیم و با یکی دیگر هم توافق کردیم تا قسطی پرداخت کنیم. همه این‌ها در وضعیت باشگاه و در روند درآمدزایی ما اثر می‌گذارد. امیدوارم با این توجهی که عزیزان‌مان یعنی هواداران دارند، کارها پیش برود. خیلی از عزیزان به ما کمک کردند. در واقع بدون اینکه اسم‌شان آورده شود، به ما کمک کردند. همین الان هم عزیزانی هستند که به ما کمک می‌کنند که از آنها تشکر می‌کنم. اینها نشان دهنده این است که پرسپولیس دارایی‌ای قوی‌ای دارد. یک گروه چند 10 میلیونی هستیم که با کمک به یکدیگر جلو می‌رویم.

او در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به نگرانی هواداران پرسپولیس جهت کسر امتیاز از این تیم چیست نیز گفت: تا همین الان که در خدمت شما هستم، جلوی کسر 18 امتیاز را گرفتیم. چند پرونده را پرداخت کردیم. کسی هم خبردار نشد. اکنون از 12 مورد، 3 تا را حل کردیم. این قول را می‌دهیم که ان‌شاءالله کسر امتیاز نشود و پشتوانه ما بعد از خدا هواداران هستند که به ما کمک می‌کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز