خبرگزاری کار ایران

تجلیل از آثار برگزیده بخشهای مد وپوشش اسلامی و بهترین ها از دورریختنی ها

کد خبر : ۳۹۴۳۵۰

 

معدنی پور در ادامه به تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره تسنیم پرداخت و تصریح کرد:در جشنواره امسال 1414 کارگاه آموزشی در320 محله و 49 دبیرستان دخترانه در بخش بهترین ها ازدوریختنی ها برگزار شد .

به گزارش  ایلنا  به نقل از کاروکارگر:  معدنی پور گفت  .دراین بخش حدود 7 هزار نفر مشارکت کردند و در نهایت 28 اثر به عنوان آثار برگزیده انتخاب شد.

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران از ارسال 507 اثر دربخش مد و پوشش اسلامی خبرداد و گفت: از این تعداد آثار 73 اثر از سوی هیات داوران برای شرکت در جشنواره انتخاب شدو در نهایت قرار است از 13 اثر برگزیده دراین بخش تقدیر شود.به گفته معدنی پور 2446 کارگاه آموزشی نیز در موضوع ابتکارات جامعه محور برگزار شد که حاصل فعالیت 745 نفر است و در نهایت از شاخص ترین ها تقدیر به عمل می آید .وی در بخش دیگری از سخنان خود به تفاوت این دوره از نمایشگاه با دوره های پیشین پرداخت و گفت: از مهمترین تفاوت این دوره از جشنواره این است که در این دوره تمرکز اصلی ما بر موضوع تحکیم خانواده وارتقای سبک زندگی ایرانی اسلامی بوده است .علاوه بر این موضوعاتی همچون پایدار سازی گروه های محلی زنان ، آماده سازی ادبیات مدون و شاخص گروه های همیار اجتماعی و ترویج مد و پوشش اسلامی در تمامی گروه های سنی به ویژه دختران 9 تا 16 سال  از مهمترین دستاوردهای چهارمین دوره از جشنواره تسنیم بود .معدنی پور در پایان بر رویکرد حمایتی اداره کل امور بانوان از طراحان دو دوره گذشته جشنواره مد وپوشش اسلامی تاکید کرد و گفت: یکی از مهمترین اهداف ما حمایت از طراحان برگزیده و نوآوران عرصه پوشش اسلامی است .

در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین میثم امرودی معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با تاکیدبر ضرورت برگزاری جشنواره های فرهنگی در حوزه حجاب و عفاف عنوان کرد: به طور حتم حجاب صیانت است و موجب حفظ تمامی احاد جامعه از پلیدی ها ، پلشتی ها و چشم ناپاکی هاست .

وی همچنین گفت: به عنوان فردی که سالها خدمتگزار مردم در شهرداری تهران بوده ام باید بگویم که افتخار می کنم در سازمانی فعالیت می کنم که چهارمین دوره جشنواره حجاب و عفاف را برگزار کرده است. سازمانی که با رویکرد عدالت محور ، بوستان ها و شهربانو ها را برای حضور و فعالیت آزادانه بانوان ایجاد کرده است .

امرودی ادامه داد: شهرداری تهران امروز تمامی تلاش خود را می کند تا وضعیت نقاط آسیب خیز تهران را بهبود ببخشید و آسیب های اجتماعی که مخل آرامش مردم می شدند را سامان دهد .نباید فراموش کنیم که در شهری زندگی می کنیم که 30هزار شهید به انقلاب هدیه کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز