خبرگزاری کار ایران

صدرنشینی تیم‌های مدعی دانشگاه آزاد و پارس جنوبی در لیگ برتر ووشو

کد خبر : ۳۹۴۳۴۹

در پایان هفته چهارم از رقابتهای لیگ برتر ووشو باشگاههای کشور دو تیم مدعی دانشگاه آزاد و پارس جنوبی با برتری مقابل رقبای خود به صدر جدول رده بندی گروه های اول و دوم راه پیدا کردند.

 ایلنا   براساس گزارش کاروکارگر، این رقابتها با برگزاری هشت دیدار در آکادمی ملی ووشو برگزار شد که طی آن در گروه یک دانشگاه آزاد نایب قهرمان فصل گذشته با هدایت علی اسفندیاری دوبار به میدان رفت که ابتدا برابر شهرداری ملارد صاحب پیروزی ۱۱ بر ۲ شد و در ادامه هم رنگ فیروزه شیراز را ۱۰ بر ۳ شکست داد تا با ۱۲ امتیاز مقتدرانه در صدر جدول این گروه قرار بگیرد.

در سایر بازیهای این گروه شهرداری ملایر در یک دیدار نزدیک ۷ بر ۶ هیات ووشو سیستان را شکست داد و دیدار دو تیم شهرداری ملارد و هیات سیستان هم به تساوی ۶ بر ۶  خاتمه یافت تا ملاردیها با چهار امتیاز به رده دوم جدول صعود کنند.

در گروه دوم و مطابق انتظار پارس جنوبی مدافع عنوان قهرمانی ابتدا ۱۳ بر صفر پاس قوامین را شکست داد و در ادامه ۱۱ بر ۲ شهرداری بندرعباس را از پیش رو برداشت و با ۹ امتیاز صدرنشینی خود را تثبیت کرد. شهرداری بندرعباس قبل از شکست برابر پارس جنوبی ، ۹ بر ۳ عمران اریکه را شکست داد و در آخرین بازی هم دو تیم هیات اردبیل و عمران اریکه به تساوی ۵ بر ۵ رضایت دادند. در این گروه بعد از پارس جنوبی ۹ امتیازی ، پاس قوامین با ۶ امتیاز و تفاضل بهتر نسبت به شهرداری بندرعباس در جایگاه دوم ایستاد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز