خبرگزاری کار ایران

ماجرای اسیدپاشی به یک زوج در ولنجک!

با انتشار خبر «اسیدپاشی به یک زوج جوان در ولنجک» و آغاز تحقیقات پلیسی مشخص شد که این موضوع دروغ بوده و این زوج در یک شوخی بچه‌گانه روی همدیگر اسید ریخته‌اند!

به گزارش ایلنا، یک منبع آگاه  در این‌باره گفت: بامداد امروز یک زوج جوان با مراجعه به بیمارستان مطهری اظهار کردند دچار سوختگی با اسید شده‌اند. با اعلام موضوع به پلیس، زوج 26 ساله ادعا کردند در خانه خود در محله ولنجک مشغول استراحت بودند که فردی وارد خانه شده و روی آنها اسید پاشیده است.

 

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، تیم ویژه‌ای از اداره شانزدهم پلیس آگاهی برای تحقیقات عازم بیمارستان شد که در بین اظهارات این زوج، تناقض‌گویی‌هایی یافت.

 

به گفته این منبع آگاه، پسر 26 ساله در ادامه تحقیقات با اعلام اینکه از ترس موضوع اسیدپاشی را مطرح کرده، گفته است: با همسرم مشغول شوخی بودیم که به او گفتم می‌خواهم روی تو اسید بریزم که او هم گفت اگر می‌توانی این کار را انجام بده و ضربه‌ای به ظرف اسیدی که در دستم بود زد. در این هنگام محتوای ظرف روی دست و پایمان ریخت. پس از ریخته شدن اسید هر دو دچار سوختگی شدیم. دقایقی بعد دست و صورت خود را با آب شستیم اما بدنمان همچنان می‌سوخت. وقتی با شستن هم خوب نشدیم تصمیم گرفتیم به بیمارستان برویم. آنجا ماموران ما را سوال‌پیچ کردند و از ترس ادعا کردیم فردی روی ما اسید ریخته است.

 

 

کد خبر : ۳۵۹۲۲۵