خبرگزاری کار ایران

مرده ۹۲ ساله‌ای که زنده شد!

این زن پس از اینکه از خواب مرگ بیدار می‌شود، شروع به سروصدا و جیغ زدن می‌کند. ماجرا از این قرار است که این خانم مسن علائم حیاتی خود مثل نبض و تنفس را از دست می‌دهد و پزشک هم که از بازگشتش قطع امید می‌کند، مرگ او را اعلام می‌کند؛

به گزارش ایلنا،  این زن پس از اینکه از خواب مرگ بیدار می‌شود، شروع به سروصدا و جیغ زدن می‌کند. ماجرا از این قرار است که این خانم مسن علائم حیاتی خود مثل نبض و تنفس را از دست می‌دهد و پزشک هم که از بازگشتش قطع امید می‌کند، مرگ او را اعلام می‌کند؛ اما هنگامی که این زن را برای آماده شدن مراسم ترحیم به سردخانه منتقل می‌کنند، یکی از کارگران سردخانه صدای جیغ و داد او را تشخیص می‌دهد و متوجه می‌شود که او هنوز زنده است. گرچه این خانم دو روز بعد در اثر عارضه قلبی درگذشت و این حادثه فقط یکی‌دو روزی مراسم ترحیم او را به عقب انداخت؛ اما این اتفاق به یک شگفتی تبدیل شد و پزشکش را هم تا مرز اخراج از کار و حتی زندان کشاند.

 


البته این اولین باری نیست که در جهان چنین اتفاق‌های وحشتناکی رخ می‌دهد. سال گذشته هم این حادثه برای پیرزنی ۹۱ساله در لهستان اتفاق افتاد. این خانم هم توسط پزشک مرده اعلام می‌شود و حتی ۱۱ ساعت هم در سردخانه می‌ماند؛ تا اینکه بالاخره عده‌ای متوجه می‌شوند که بدن او تکان می‌خورد!

در قرن‌های ۱۸ و ۱۹ برای حل این معضل و جلوگیری از این دفن‌های زودرس از «تابوت‌های ایمن» استفاده می‌کردند و این نشان می‌دهد که این امر، یک ترس تاریخی است!

گرچه به درستی مشخص نیست که ترس بیدار شدن در یک سردخانه بیشتر است یا کار کردن در سردخانه‌ای که در آن مرده‌ای زنده می‌شود یا حتی ترس از زنده‌به‌گور کردن کسی که هنوز نفس می‌کشد!

کد خبر : ۳۵۷۵۹۶