خبرگزاری کار ایران

اتویی که مردان را به اتوکشی علاقمند می‌کند +عکس

یک شرکت تولیدکننده لوازم خانگی الکترونیکی، اتویی را عرضه کرده است که می تواند مردان را به اتو کشیدن علاقه مند کند.

به گزارش ایلنا،  اتوکشیدن لباسها وظیفه ای است که کمتر کسی به آن علاقه دارد اما انجام آن اغلب حتی برای مردان نیز اجتناب ناپذیر است.

مردان دوست دارند که در کمترین زمان ممکن به بهترین و مطلوب ترین نتیجه دست یابند و به همین دلیل اتویی می خواهند که ظاهری زیبا داشته باشد و به سرعت اتو بکشد.

شرکت فیلیپس اتویی به نام "اتوی مرد" (Man Iron) برگرفته از نام "مرد آهنی" (Iron Man) را برپایه مطالعاتی که بر روی مردان انجام داده وارد بازار کرده است. برخلاف بیشتر مدلهای موجود در بازار که کاملا به رنگ سفید هستند و بر روی میز اتوهایی با رنگهای متنوع اتو می کشند، اتوی مردان یک ساختار خشن و بزرگ به رنگ سیاه داشته و یک طراحی خطی با جزئیات فلزی دارد.

این دستگاه پر قدرت، دو هزار و 400 وات توان داشته و مجهز به یک صفحه فلزی ضد خش است که با سبکی بسیار زیادی بر روی پارچه سر می خورد و کمک می کند آقایان بدون سختی و به سرعت لباس خود را اتو بکشند.

در این اتوی مردان از فناوری بخار نیز استفاده شده که قادر است با هر فشار دکمه، 40 گرم بخار مداوم را سطح لباس جاری کند.

به گفته فیلیپس، ذرات بخار به عمق پارچه نفوذ کرده و بسیار سریعتر از سایر اتوهای بخار، چروکهای پارچه را از بین می برند.

این اتو از عملکرد " Extra Steam Boost" برای تقویت بخار برخوردار است که اجازه می دهد در نقاطی که چروکهای پارچه بیشتر بوده و صاف کردن آنها دشوارتر است قدرت پرتاب بخار را به 100 گرم افزایش دهد.

براساس گزارش لاستمپا، این اتو دارای یک مخزن آب 350 میلیگرمی است. سیم این اتو نسبت به سایر اتوها بسیار بلندتر است که به آقایان اجازه می دهد در جاهایی که پریز برق دم دست نیست با راحتی بیشتری اتو بکشند. این اتو تمام تلاش خود را می کند که آقایان با لباسهای چروک وارد اجتماع نشوند.

کد خبر : ۳۳۶۷۳۰