خبرگزاری کار ایران

رئیس جمهوری که بوتاکس می‌کند+عکس

سایت نیویورک پست برای نخستین بار تصاویری از زندگی خصوصی ولادیمیر پوتین منتشر کرد.

به گزارش ایلنا، "ولادیمیر پوتین،" رئیس جمهور روسیه، هفته گذشته در مرکز تجارت جهانی مسکو نطق سالانه خود را در برابر هزار و 400 خبرنگار ایراد کرد و به توضیح و شرح سیاست‌های خارجی، اهداف بلند مدت برای روسیه و راهکارهای مبارزه با فساد اقتصادی پرداخت. نکته قابل توجه در این سخنرانی، برخی توضیحات وی درباره زندگی خصوصی و دختران 30 و 29 ساله‌اش بود زیرا پوتین به ندرت درباره خانواده خود صحبت می‌کند.

 

 

رئیس جمهور روسیه درمورد ماریا 30 ساله و کاترینا 29 ساله گفت: دو دخترم در روسیه زندگی می‌کنند و هرگز در کشوری خارجی اقامت دائم نداشته‌اند. هر دو در دانشگاه‌های روسیه تحصیل کردند و من به آنها افتخار می‌کنم. ماریا و کاترینا تحصیلشان را در روسیه پیگیری می‌کنند و همین جا به کار مشغول هستند. دخترهای من به 3 زبان پرکاربرد اروپایی تسلط دارند و حتی یکی از آنها به دو زبان شرقی نیز آشنایی دارد.

 

 

نیویورک پست در ادامه نوشت: پوتین در حالی از دخترانش سخن می‌گفت که هیچ احساسی در چهره وی دیده نمی‌شد و ‌ البته این به دلیل بوتاکس‌های فراوان و جراحی‌های زیبایی است که رئیس جمهور روسیه بر روی صورت و پوست خود انجام داده است.
پوتین همچنین تاکید کرد: دخترانم و زندگی شخصی‌ام هیچ ارتباطی با کار و سیاست ندارند و به همین دلیل آنها را وارد درگیری‌های دیپلماتیک خود نمی‌کنم.

 

 

بسیاری از کارشناسان از اظهار نظر اخیر پوتین درمورد دخترانش شگفت‌زده شدند زیرا سابقه نداشت وی تا این اندازه به شرح جزئیات زندگی خصوصی خود بپردازد. ماریا و کاترینا ثمره ازدواج اول پوتین هستند. ولادیمیر پوتین سال 1983 با "لیودمیلا شکربنوا" ازدواج کرد. این زوج سال 2013 رسما از یکدیگر جدا شدند تا شایعه ارتباط پوتین با دختری 25 ساله که از ورزشکاران مدال آور روسیه در رشته ژیمناستیک نمایشی بود، قوت بگیرد.

 

دختر ورزشکاری که ادعا می‌شودهمسر دوم پوتین است

 

رسانه‌های سوئیس مارس (اسفند) گذشته با انتشار اخباری مدعی شدند، سومین دختر پوتین تحت تدابیر شدید امنیتی در این کشور به دنیا آمد و رسانه‌های روسیه از مخابره این خبر منع شدند. با گذشت نزدیک به یک سال، صحت این خبر تایید و یا تکذیب نشده است.
کد خبر : ۳۳۳۵۹۶