خبرگزاری کار ایران

پاسخ فردوسی‌پور به منبع آگاهِ ناآگاه!

asdasd
کد خبر : ۳۳۲۳۲۰

بعد از پخش نشدن عجیب و غریب مصاحبه فوتبالی وزیر خارجه از صدا و سیما، جریانی آگاه اما بی‌نام به دنبال توجیه این اتفاق نادر بود!

به گزارش ایلنا، «خبرآنلاین» با این مقدمه افزوده است: بعد از روی آنتن نرفتن حرف‌های فوتبالی وزیر امور خارجه و بازتاب‌های منفی این تصمیم که عادل فردوسی‌پور روی آنتن درباره‌اش گفت: «این مصاحبه به تشخیص مدیران صدا و سیما پخش نشده است» و بلافاصله برای این اتفاق از ظریف و مردم عذر خواست، تعدادی از خبرگزاری‌ها و سایت‌های منتقد دولت در گفت‌وگو با منابع آگاهی که اسمشان محفوظ بود، درباره دلایلی گفتند که مدیران ارشد تلویزیون را بر آن داشته تا نگذارند 90 روی آنتن برود.

ابتدا یک منبع آگاه در شبکه 3 و مصاحبه‌ای که در کانال‌های تلگرامی می‌چرخید؛ بهانه‌اش این بود که چون فردوسی‌پور قبل از تأیید مصاحبه‌اش از سوی ناظران پخش، تصویر انجام گفت‌وگو را رسانه‌ای کرده، مدیران سیما برای ایجاد نظم سازمانی مانع از پخش مصاحبه آقای وزیر شده‌اند. یعنی برای تنبیه تهیه‌کننده 90 حاضر شدند این فشار به سیما وارد شود که رسماً منتقدان مشی مدیران سیما با استدلال و مستند آنها را به اقدام علیه دولت و ممنوع‌التصویری یک وزیر متهم کنند.

این اما تنها شایعه نبود. یک مقام آگاه دیگر در گفت‌وگو با یکی از خبرگزاری‌های رسمی و سرشناس منتقد دولت بهانۀ روی آنتن نرفتن ظریف را قصد عادل فردوسی‌پور برای کاندیداتوری در مجلس شورای اسلامی و آن هم از سوی لیست‌های اصلاح‌طلبان اعلام کرد که باعث شده تا مدیران سیما برای پرهیز از شائبه سیاسی‌کاری، به فردوسی‌پور اجازه ندهند تا مصاحبه ظریف پخش شود.

این در حالی است که اگر فردوسی‌پور قصد شرکت در انتخابات داشته باشد، خودش نباید روی آنتن برود. هرچند همین حالا در تلویزیون مجریانی هستند که برای انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند اما هنوز اجرای زنده دارند.

با این وجود این شایعه سبب شد تا فردوسی‌پور، درست در لحظه خداحافظی از آنتن 90 در شب یلدا بگوید: «الان این شایعه در رسانه‌ها مطرح شده و یک خبرگزاری نوشته من قصد شرکت در انتخابات مجلس را دارم اما قسم می‌خورم که در هیچ انتخاباتی نه قصد کاندیداتوری داشتم، نه دارم و نه می‌شوم. این حرف‌های من هم ثبت و ضبط می‌شود و می‌ماند.»

او اینگونه به اتهام منبع آگاه نامشخص هم پاسخ داد تا این بهانه برای جلوگیری از پخش مصاحبه وزیر خارجه کشورمان هم منتفی باشد!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز