خبرگزاری کار ایران

حمایت پرویز‌پرستویی از یک کمپین درباره فاجعه‌منا و حاشیه‌های آن+ عکس

پرویز پرستویی در صفحه اینستاگرام خود از کمپینی حمایت کرد که به جمع‌آوری امضا به عنوان سند درخواست رسمی از سازمان ملل برای دخالت و کمک به افشا تمام جوانب فاجعه منا می‌پرداخت.

پرویز پرستویی، بازیگر سیما در صفحه اینستاگرام خود از کمپینی حمایت کرد که به جمع‌آوری امضا به عنوان سند درخواست رسمی از سازمان ملل برای دخالت و کمک به افشا تمام جوانب فاجعه منا می‌پرداخت.

وی در پست اینستاگرامی خود نوشته بود:

کمپین جمع‌آوری چند میلیون امضا برای ارسال به عنوان سند درخواست رسمی از سازمان ملل برای دخالت و کمک به افشا تمام جوانب فاجعه منا توسط هنرمندان سینما و جانبازان شیمیایی موزه صلح تهران....حتما به ادرس( موزه صلح تهران ) رفته و در این عزم ملی شرکت کنید لطفا زحمت کشیده و با قرار دادن موضوع در صفحات مجازی خود، به دیگر دوستان نیز خبررسانی بفرمایید. ما ایرانی هستیم و هرگز در چنین زمانی هموطنانمان داغدارمان را تنها نخواهیم.

این پست برای پرویز پرستویی حاشیه‌هایی به همراه داشت و انتقادهایی به وی شد که او را وادار کرد به این اتهامات پاسخ دهد.

او در پست جدید اینستاگرامی خود با انتشار تصویری دردناک از فاجعه منا نوشت:

              149748_761

دوستان عزیزم، کسانی که گله کردید چرا پیام کمپین حمایت رو گذاشتم خوب به این عکس تماشا کنید.......اینهایی که با کفن سفید اینجا خوابیدن انسان بودن وایرانی،هموطن ،بیگانه...بعضی ها سگشون میمیره تا مدتی حالشون بده...اینها هم خانواده داشتن، نفس می‌کشیدن ......اینو باید یاد بگیریم به اعتقادات هر کسی احترام بگذاریم .ضمنا این عزیزان به عمد کشته شدن اگر شناسنامه ایرانی داریم نباید نسبت به همنوعانمان بی تفاوت باشیم این کوچکترین قدمی است که میتونیم برداریم هزینه‌ای هم نداره دور از جون خانواده هاتون فکر کنیم اینها هم عضوی از خانواده ما هستند.......درود بر همه شما.

کد خبر : ۳۰۹۱۵۶