خبرگزاری کار ایران

کشف جسد زن باردار در خانه افیونی

کشف جسد زن بارداری در خانه‌اش در جنوب تهران پرونده تازه‌ای است که پیش روی بازپرس قرار گرفت.

به گزارش جوان، ساعت 24 نیمه شب پنج شنبه دوم مهرماه، قاضی منافی آذر بازپرس ویژه قتل از دادسرای جنایی پایتخت با تماس تلفنی مأموران کلانتری شهرک ولیعصر از کشف جسد زن بارداری در خانه‌ای در شهرک ولیعصر باخبر و به همراه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل حاضر شد.

 مأموران در نخستین گام با جسد زن 35 ساله داخل خانه روبه‌رو شدند که چند روز از مرگش گذشته بود. معاینات تیم پزشکی قانونی در محل حادثه نشان داد زن فوت شده 9 ماهه باردار بوده و بعد از حادثه نوزادش نیز در شکم فوت شده است.

مأموران همچنین در محل حادثه وسایل استعمال مواد مخدر کشف کردند که حکایت از آن داشت زن فوت شده معتاد بوده و قبل از مرگ مواد مخدر مصرف کرده است.

تحقیقات میدانی هم نشان داد این زن در این خانه تنها بوده اما از مدتی قبل افرادی به این خانه رفت و آمد داشته‌اند. یکی از بستگان زن فوت شده گفت: ساعتی قبل شوهر صیغه‌ای این زن با من تماس گرفت و من را از ماجرا با خبر کرد.  او گفت وقتی به خانه همسرش رفته هر چقدر در زده کسی در را باز نکرده به همین خاطر قفل در را تخریب کرده، وارد خانه شده و با این صحنه روبه‌رو شده است.  

یکی از همسایه‌ها نیز گفت: چند روزی  بود که از خانه زن فوت شده بوی بدی به مشام می‌رسید اما هرگز فکر نمی‌کردیم که او فوت کرده باشد. جسد زن جوان برای انجام آزمایش‌های لازم و مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی فرستاده شد.

تحقیقات درباره این حادثه به دستور قاضی منافی آذر از سوی مأموران ادامه دارد.

کد خبر : ۳۰۷۸۷۴