خبرگزاری کار ایران

درخواست طلاق از مرد مدلینگ

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۸۹۵

وقتی عکس شوهرم را در مجله لباس دیدم خیلی تعجب کردم و انگار شوکه شدم، اصلا باور نمی‌کردم که شوهرم تا این اندازه مرا نادیده بگیرد و به من بی‌توجهی کند.

دیگر در جامعه امروز ایران قبح طلاق از بین رفته است. این بد بودن واژه طلاق به حدی بود که روانشناسان و جامعه شناسان در آن زمان سعی می کردند که طلاق را به عنوان یک راه حل در میان مردم جای بیاندازند اما اکنون دیگر این امر از آن ور بوم افتاده است و هر روز اخبار جدیدی مبنی بر درخواست طلاق به دلایل عجیب و غریب مخابره می شود.

به گزارش گروه سایر رسانه های ایلنا به نقل از روزنامه مردم سالاری؛ چندی پیش زن جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی شوهرم بدون اینکه به من بگوید در یک مجله مد به عنوان مدل عکس گرفته و عکس‌هایش نیز منتشر شده است.

زن جوان ادامه داد: وقتی عکس شوهرم را در مجله لباس دیدم خیلی تعجب کردم و انگار شوکه شدم، اصلا باور نمی‌کردم که شوهرم تا این اندازه مرا نادیده بگیرد و به من بی‌توجهی کند.

وی افزود: شوهرم چون می‌دانست که اگر موضوع را به من بگوید حتما با اینکار او مخالفت خواهم کرد برای همین بدون اطلاع من اینکار را انجام داده و این عکس‌ها را گرفته است. برای همین از وقتی متوجه این کار او شدم تصمیم به جدایی از این مرد گرفتم و به دادگاه خانواده آمدم تا درخواست طلاق بدهم. بعد از صحبت‌های این زن قاضی شوهر وی را نیز به دادگاه احضار کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز