خبرگزاری کار ایران

آماری از مسافران ایرانی تایلند

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۴۸۷

تایلند تلاش می کند با حضور در هشتمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، گردشگران ایرانی را جذب شهرهای چیانگ مای، هواهین، کوسامویی و کرابی کند. در سال ۲۰۱۴ حدود ۸۰ هزار گردشگر ایرانی به تایلند سفر کردند.

یکی از مدیران گردشگری تایلند گفت: در سال ۲۰۱۴ حدود ۸۰ هزار ایرانی به تایلند سفر کرده اند. این درحالی است که با توسعه گردشگری فرهنگی و خانوادگی قصد داریم استقبال ایرانیان از تایلند را بیشتر کنیم.

به گزارش گروه سایر رسانه‌های ایلنا به نقل از خبرآنلاین؛ پیش از ظهر امروز هشتمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران در محل نمایشگاه بین المللی افتتاح شد.

در حاشیه این نمایشگاه، چالمارسک سورانت مدیر بخش گردشگری خاورمیانه سازمان گردشگری تایلند در جمع خبرنگاران گفت: تایلند به عنوان مقصدی برای گردشگران مسلمان شهرت دارد.

به گفته او فرودگاه بانکوک به عنوان بهترین فرودگاه دوستدار مسلمانان شناخته شده است: در دسترس بودن غذای حلال، تسهیلات ویژه نمازگزاران و اقامت گاه های متناسب با نیاز مسلمانان از ویژگی های فرودگاه شهر بانکوک و همچنین مقاصد گردشگری در تایلند است.

سورانت گفت:، تایلند تلاش می کند با حضور در هشتمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، گردشگران ایرانی را جذب شهرهای چیانگ مای، هواهین، کوسامویی و کرابی کند. در سال ۲۰۱۴ حدود ۸۰ هزار گردشگر ایرانی به تایلند سفر کردند.

او همچنین گفت که در سال گذشته میلادی تنها ۵ هزار تایلندی به ایران سفر کرده اند: بخشی از آنها به شهرهای باستانی ایران مثل شیراز و اصفهان رفتند و بخشی هم که عمدتا مسلمان بودند، به قصد سفر به مشهد و قم به ایران آمدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز