خبرگزاری کار ایران

واکنش خاتمی در مقابل فیلم تیراندازی به عکسش

کد خبر : ۱۹۲۶۲۰

آقای خاتمی هم کلی سلام رساند. گفتم بگم مشغول‌الذمه نشم. خواستم فیلم تیراندازی به خودمان در شیراز را نشان دهم که گفت دیده است. فقط لبخند زد… گفتم منم بودم که تنها نباشین.

اعتماد نوشت:
عضو ارشد مجمع روحانیون مبارز پس از شرکت در آخرین جلسه این جریان تاثیرگذار اصلاح‌طلب، دوشنبه شب با انتشار عکسی از این جلسه که در آن مجید انصاری، معاون رییس‌جمهور و سید محمد خاتمی دیده می‌شوند، نوشته است:

تر و تازه. الان از جلسه مجمع روحانیون برگشتم. در این جلسه خیلی بحثشد. از غزه و مقاومت مردم و خطرات داعش و مسائل داخلی، تا تقدیر از مردمی که در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده‌اند. در کنار جلسه به آقای خاتمی گفتم که بعضی از اهالی فیس‌بوکیه من خیلی به شما سلام می‌رسانند و اخیرا تبریک گفته‌اند. آقای خاتمی هم کلی سلام رساند. گفتم بگم مشغول‌الذمه نشم. خواستم فیلم تیراندازی به خودمان در شیراز را نشان دهم که گفت دیده است. فقط لبخند زد… گفتم منم بودم که تنها نباشین.

محمد رضا باهنر

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین که عکسی از مجوز انتشار روزنامه‌یی با نام راه پیشرفت را برای صفحه شخصی خود انتخاب کرده است به باز نشر بخشی از یک گفت‌وگوی مطبوعاتی درباره عملکرد دولت پرداخته و در مجموع در قامت یک هوادار دولت ظاهر شده است:

یک سالگی دولت هم رسید، من در مجموع عملکرد دولت را قابل دفاع می‌دانم به خصوص که فکرهای خوب و نیروهای استراتژیست با تجربه در دولت تدبیر و امید حضور دارند. دولت در سیاست خارجی تلاش خوبی کرده و موفقیت‌های خوبی هم داشته، در حوزه اقتصادی هم ترمز افزایش قیمت‌ها را با تدابیر خوبی که داشت کشید، در اقتصاد پاشنه آشیل ما تولید است. تولید باید یک «تیک‌آف» داشته باشد.

دولت تمهیدات خوبی اندیشیده و فکرهای خوبی دارد اما هنوز تیک‌آف انجام نشده است که امیدوارم این هم محقق شود… به نظرم مقطع مشترک مجلس نهم و دولت یازدهم یک مقطع طلایی است. باید از این مقطع برای حل مشکلات کشور استفاده حداکثری بشود. همین جا هم گلایه می‌کنم که اگر کسانی منتظر مجلس دهم هستند تا وضعیت برای آنها خیلی خوب شود یا در مجلس کسانی منتظر دولت دوازدهم باشند، اینها واقعا فقط باعثاز بین رفتن فرصت می‌شود. در این دو ساله باید بیشترین همفکری و هم افزایی را داشته باشیم تا گره‌های مملکت باز شود. وقت برای رقابت وجود دارد الان وقت رقابت نیست الان باید با هم کار کنیم…

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز