خبرگزاری کار ایران

دو تن از اعضای محوری در هیاهوی بند ۳۵۰ از اعضای سازمان منافقین هستند

کد خبر : ۱۶۳۸۴۴

رسانه‌های وابسته به منافقین و رسانه‌های پوششی این گروهک به شدت در حال مانور بر روی این سناریوی از پیش طراحی شده هستند.

ساختاربندی هجمه‌های حقوق بشری از سوی غربی‌ها و رسانه‌های فارسی زبان‌شان همواره به گزاره‌هایی در داخل ایران نیاز دارند تا با مهندسی هجمه علیه جمهوری اسلامی بخشی از اهداف خود را سامان ببخشند.

مؤسسه راهبردی دیده‌بان با اشاره به حوادثبند ۳۵۰ زندان اوین نوشت: رویه شکل گرفته در موضوع اخیر در زندان اوین نشان داد که شبکه‌های ضد ایرانی از محفل‌هایی حرکت خود را آغاز می‌کنند که بتوانند بهره‌برداری و خبرسازی مستمر از آن داشته باشند.

راه‌اندازی کمپین خبرسازی در موضوع زندان اوین از سوی جریان منافقین، بهائیت و همکاران سازمان نفاق در حوادثسال‌های اخیر به نحوی خودنمایی کرد که جایی برای توجیه همپوشانی خبری آنها در روزها اخیر باقی نگذاشته است.

پس از مشخص شدن چرایی خبرسازی‌های شکل گرفته در موضوع زندان اوین و شفاف‌سازی از سوی سازمان زندان‌ها، رسانه‌های ضد ایرانی در کنار سازمان منافقین نشان دادند که حرکت شکل گرفته در اوین تنها ریشه در تحرکات عناصر مرتبط با ایشان دارد.

در این خصوص هر روز نشانه‌هایی از سوی این رسانه‌ها و سایت‌های سازمان منافقین خودنمایی کرد.

البته نکته‌ای حائز اهمیت در افرادی از منافقین که حول ایشان خبرسازی شکل گرفته است وجود دارد و آن این است که افراد مد نظر به صورت خانوادگی در سازمان منافقین عضویت دارند و دلبستگی ایشان در پیگیری اهداف سازمان انکارناپذیر است.

به عبارت دقیق‌تر دو تن از اعضای محوری در هیاهوی بند ۳۵۰ از اعضای سازمان منافقین هستند و به دنبال این موضوع رسانه‌های وابسته به منافقین و رسانه‌های پوششی این گروهک به شدت در حال مانور بر روی این سناریوی از پیش طراحی شده هستند.

فولادوند و اکبری دو تن از این افراد هستند و باید منتظر باشیم و ببینیم که منافقین در روزهای آتی کدامیک از افراد خود را که برای خبرسازی در محافل داخلی از انها بهره گیری می کنند در رسانه‌هایشان معرفی می کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز