خبرگزاری کار ایران

ماجرای نبش قبر دختر ۵ ماهه در مشهد

کد خبر : ۱۵۷۱۵۲

چند روز قبل دخترم به شدت گریه می کرد و هر کاری می کردم ساکت نمی شد تا این که این زن، دخترم را از من گرفت و زیر دوش آب سرد برد ولی ناگهان دیدیم که او مرده است. هر دو نفر به شدت ترسیده بودیم و نمی دانستیم چکار بکنیم تا این که تصمیم گرفتیم بدون آن که کسی متوجه شود او را دفن کنیم به همین خاطر هم جسد او را به گورستانی در اطراف کوه های خلج بردیم و با کندن یک گودال جسدش را دفن کردیم.

معتاد شیشه ای که پس از مرگ مشکوک دختر ۵ ماهه اش جسد او را به طور غیرقانونی با همدستی یک زن در مشهد دفن کرده بود دستگیر شد و با دستور مقام قضایی جسد کودک نیز پس از نبش قبر به پزشکی قانونی انتقال یافت.

به گزارش ایلنا به نقل از خراسان، صبح روز گذشته یکی از شهروندان با پلیس تماس گرفت و ادعا کرد زن و شوهر معتادی فرزند ۵ ماهه خود را از ۳ روز قبل در اطراف کوه های خلج دفن کرده اند.

در پی دریافت این خبر کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی تحقیقات غیرمحسوس خود را آغاز کردند و پس از جمع آوری یک سری اطلاعات پلیسی ماجرا را به قاضی ویژه قتل عمد اطلاع دادند.

به دستور «قاضی موحدی راد» زن و مرد مذکور در منطقه سیدی دستگیر و از آنان بازجویی شد. مرد ۳۲ ساله وقتی متوجه شد که پلیس از ماجرای دفن غیرقانونی دختربچه اطلاع دارد گفت: این زن همسر من نیست. من مدتی قبل با دختری ازدواج کردم و صاحب یک فرزند دختر شدم. حدود ۲ ماه قبل همسرم به خاطر اعتیاد شدیدی که به کریستال و شیشه داشتم مرا با فرزندم رها کرد و به مکان نامعلومی رفت. آن روز من به اداره آگاهی رفتم و پلیس را در جریان گم شدن همسرم قرار دادم ولی به خاطر اعتیادی که داشتم نمی توانستم از دخترم نگهداری کنم به ناچار او را به منزل این زن بردم تا از او نگهداری کند. او تنها بود و گاهی برای استعمال کریستال یا شیشه به منزل او که «پاتوق» شده بود می رفتم.

مرد ۳۲ ساله ادامه داد: چند روز قبل دخترم به شدت گریه می کرد و هر کاری می کردم ساکت نمی شد تا این که این زن، دخترم را از من گرفت و زیر دوش آب سرد برد ولی ناگهان دیدیم که او مرده است. هر دو نفر به شدت ترسیده بودیم و نمی دانستیم چکار بکنیم تا این که تصمیم گرفتیم بدون آن که کسی متوجه شود او را دفن کنیم به همین خاطر هم جسد او را به گورستانی در اطراف کوه های خلج بردیم و با کندن یک گودال جسدش را دفن کردیم.

در پی اعترافات این مرد با توجه به مرگ مشکوک کودک ۵ ماهه، مقام قضایی دستور نبش قبر را صادر کرد و جسد دختربچه برای تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی مشهد حمل شد.

تحقیقات بیشتر از سوی کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی درباره چگونگی مرگ این دختر با صدور دستوراتی از سوی قاضی ویژه قتل عمد ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز