خبرگزاری کار ایران

ابرو گوندش دیگر به ملاقات رضا ضراب نمی رود

کد خبر : ۱۳۸۵۷۶

در اولین روزهای انتشار این فایل صوتی برخی مذهبی های جامعه ترکیه به شدت به این ماجرا اعتراض کرده و آن را یک فاجعه اخلاقی خواندند. از نظر آنها پولشویی و فساد اقتصادی تاجر ایرانی که میلیاردها دلار به اقتصاد کشورشان لطمه زده قابل تحمل تر از رسوایی اخلاقی فوق بوده است.

روز نو: ابرو گوندش دیگر به دیدار همسر ایرانی اش نمی رود. پس از انتشار فایل صوتی مکالمات رضا ضراب با دستیارش اوزچیل که در آن برای مقامات پلیس دبی زن روسپی تدارک می بیند خبر رسید که دیگر همسرش به دیدار او در زندان نمی رود.

این فایل صوتی که توسط پلیس ترکیه شنود شده و در اختیار روزنامه های ملیت و هابرلر قرار گرفته به خاطر جنبه های غیراخلاقی آن مردم ایران و ترکیه را در بهت فرو برده و این سوال را برای همگان ایجاد کرده که چطور تاجر ایرانی برای اهداف تجاری اخلاقیات را به کثیف ترین شکل زیر پا گذاشته و به بدیهی ترین اصول اخلاقی متعهد نیست. از نظر مردم مسلمان این دو کشور همسایه که اتفاقا در حوزه فرهنگی و اخلاقی هم اشتراکات زیادی با هم دارند پیشنهاد او به یک زن متاهل در حالیکه خود او اعتراف به این موضوع می کند نهایت بی اخلاقی و موجب شرمساری بسیار است.

در اولین روزهای انتشار این فایل صوتی برخی مذهبی های جامعه ترکیه به شدت به این ماجرا اعتراض کرده و آن را یک فاجعه اخلاقی خواندند. از نظر آنها پولشویی و فساد اقتصادی تاجر ایرانی که میلیاردها دلار به اقتصاد کشورشان لطمه زده قابل تحمل تر از رسوایی اخلاقی فوق بوده است.

مطابق آنچه رسانه های ترکیه در دو روز اخیر نوشته اند ظاهرا اقدام رضا ضراب مبنی بر تدارک روسپی همسرش ابرو را هم همانند دیگر مردم تحت تاثیر روانی قرار داده چرا که از آن روز به بعد دیگر او به دیدار همسرش در زندان نرفته است.

در اولین روزهای دستگیری رضا ضراب طی عملیات بزرگ پلیس و دادستان ترکیه در دسامبر ۲۰۱۳ ابرو گوندش با یک جیپ شیشه دودی و در حالی که چندین محافظ او را همراهی می کرد به زندان متریس استانبول رفت تا با همسرش دیدار کند.

او یک ساعت و نیم در زندان بود و با همسرش ملاقات داشت و مرتب برای دیدن او به زندان رفت و آمد می کرد.

ابرو گوندش حتی جلوی دوربین های تلویزیون از عشق بزرگ خود به رضا ضراب سخن گفت و گفت که با یک عشق بزرگ با او ازدواج کرده است.

به گزارش روز نو، گوندش جلوی دوربین برای همسر زندانی اش گریه کرد و از امیدهایش برای پایان این روزها گفت. او در ابراز عشقش به رضا ضراب به قدری محکم و مصمم بود که حاضران به تشویق او پرداختند ولی کمتر از یک ماه از آن روز نگذشته او در کمال تعجب صدای همسرش را می شنود که برای مقامات پلیس دبی روسپی تدارک می بیند و یکی از آن زنان بدکاره را برای خدمت ویژه به خود می خواهد. آن هم به هر شکل و با هر شرایطی. به گونه ای که حاضر است ۵۰۰ دلار بیشتر پرداخت کند تا زن متاهل حاضر به قبول خواسته غیراخلاقی آنها شود.

رضا ضراب که همواره با اهدای هدایای گران قیمت به همسر هنرمندش جلوی دوربین ها باعثتعجب همگان می شد حالا به خاطر تدارک روسپی با صدایش که شاد و آمرانه است بهت همگان را بر می انگیزد.

رسانه های ترکیه حدس می زنند علت نرفتن ابرو گوندش به دیدار همسر ایرانی اش دلخوری شدید او از این ماجرا باشد. چرا که از دیدگاه آنها چیزی که بیش از هرچیزی قلب یک زن را به درد می آورد مسائل اخلاقی است. بویژه اگر این مسئله در آن ابعاد بزرگ که رضا ضراب انجام داده، باشد و مدام این سوال را مطرح می کنند که آیا با افشای مکالمات غیراخلاقی رضا ضراب در حالیکه حتی به همسر خود نیز تعهد ندارد ابرو حاضر به زندگی به او خواهد بود؟

این سوال که آیا ابرو از ضراب جدا خواهد شد سوالی است که در اغلب رسانه ها مطرح می شود. کمااینکه به خاطر جنبه های غیراخلاقی آن در مورد هر فرد دیگری غیر از ابرو هم چنین سوال هایی پیش می آید.

البته این تمام ماجرا نیست. در همان روزهای اول دستگیری رضا ضراب به اتهام فساد مالی، کاربران اینترنتی ترکیه شعرهایی ساختند که خواننده مشهور را به خاطر تخلفات همسر ایرانی اش دستمایه طنز و نکوهش قرار می داد.

یکی از این شعرها به این صورت بود:

یورو دلار ساییلدی / ابرو دوشوب باییلدی

گوزل اولکمین آدی / یولسوزلوکلا یاییلدی

ترجمه فارسی:

دلار و یورو را شمردند / ابرو(گوندش) افتاد و غش کرد

اسم کشور زیبایم / با ننگ فساد آغشته شد

در جوکی هم نوشتند: ابرو پس از چهل سال موفق شد یک شوهر پولدار پیدا کند، آن را هم دولت مصادره کرد.

برخی می گویند شاید ابرو گوندش دچار شوک شده. چرا که وقاحت و بی شرمی اخلاقی در مکالمات شنود شده همسرش به قدری بالاست که کمترین واکنش می تواند شوک باشد. آن هم از سوی کسی که جلوی دوربین ها با تحکم از عشق بزرگ به او سخن گفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز