خبرگزاری کار ایران

هتل بیمارستان هلال احمر فردا افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۹۳۵

این مرکز فردا با حضور مسئولان عالیرتبه جمعیت هلال احمر آغاز به کار کرده و به صورت رسمی پذیرای بیماران خواهد بود.

مرکز اقامتی رفاهی بیماران(هتل بیمارستان) مجتمع دارویی درمانی هلال احمر(جشنواره)، فردا افتتاح می شود.

به گزارش ایلنا از جمعیت هلال احمر، مسعود حبیبی، مدیرعامل مجتمع دارویی درمانی هلال در این باره گفت: مجتمع دارویی درمانی هلال احمر با بخش های مختلف درمانی همواره پذیرای بیماران بسیاری است و با توجه به راه اندازی بخش های مختلف تخصصی درمانی در این مجتمع از جمله مرکز رویش برای درمان ناباروری و سایر درمان های تخصصی، حجم این مراجعات افزایش یافته است.

وی افزود: از آنجا که گاه درمان های تخصصی زمانبر بوده و نیاز به این دارد تا بیماران مدت زمان طولانی را صرف این درمان کنند و با توجه به این که معمولا بیشتر مراجعه کنندگان برای دریافت این درمان ها از شهرستان ها یا از سایر کشورها به این مرکز مراجعه می کنند، لذا جمعیت هلال احمر با هدف تامین آسایش بیماران و کاهش بار هزینه های درمانی تصمیم به راه اندازی این مرکز اقامتی گرفت.

مدیرعامل مجتمع دارویی درمانی هلال توضیح داد: مرکز اقامتی رفاهی بیماران این مجتمع که در شرق تهران و در خیابان جشنواره واقع است، مجهز به ۳۸ اتاق اقامتی مجهز، رستوران در فضای بسته و باز، کافه تریا و سایر امکاناتی است که معمولا هتل های کشور از آن برخوردارند.

وی گفت: این مرکز فردا با حضور مسئولان عالیرتبه جمعیت هلال احمر آغاز به کار کرده و به صورت رسمی پذیرای بیماران خواهد بود.

وی پیش از این در گفت وگو با ایرنا ضمن اعلام ساخت این مرکز اقامتی بیماران برای بیماران ایرانی و خارجی، گفته بود: این مرکز درمانی امکان پذیرش بیماران ایرانی و خارجی که نیازمند دوره درمانی طولانی هستند، را دارد.

مدیرعامل مجتمع دارویی درمانی هلال توضیح داده بود: این مرکز اقامتی رفاهی مجهز به رستوران سرپوشیده و باز، کافه تریا و سایر امکاناتی است که معمولا هتل های کشور از آن برخوردارند.

حبیبی در ادامه در خصوص خدمت این هتل بیمارستان در جهت گردشگری سلامت نیز گفته بود: ایجاد این مرکز علاوه بر ارز آوری برای کشور، محیطی را برای آشنایی اتباع بیگانه به فرهنگ ایرانی - اسلامی ایجاد می کند.

پیش از این قرار بود این مرکز اقامتی - رفاهی در شهریورماه افتتاح شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز