خبرگزاری کار ایران

حوادثرانندگی ۲ کشته و ۷ مجروح به جا گذاشت

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۸۶۵

این حوادثبر اثر وقوع یک سانحه رانندگی درون شهری و یک سانحه رانندگی برون شهری رخ داده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: حوادثرانندگی ۲۴ ساعت گذشته در این استان دو کشته و هفت مجروح به جا گذاشت.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «سید احمد خسروی» افزود: این حوادثبر اثر وقوع یک سانحه رانندگی درون شهری و یک سانحه رانندگی برون شهری رخ داده است.

وی بیان کرد: حادثه رانندگی درون شهری بین یک دستگاه خودروی تیبا با بلوار در مقابل پارک لاله اراک به وقوع پیوست که در این سانحه یکی از سرنشینان این خودرو به علت شدت جراحات در دم کشته شد و راننده و دو سرنشین دیگر برای پیگیری درمانی به بیمارستان منتقل شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: کارشناس پلیس راهور شهرستان اراک علت وقوع این حادثه را توانایی نداشتن راننده در کنترل وسیله نقلیه گزارش کرده است.

سرهنگ خسروی افزود: حادثه رانندگی دیگر نیز در محور «قلیچ تپه - رازگردان» از توابع شهرستان خنداب رخ داده که در این سانحه بر اثر واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵، یک نفر از سرنشینان این خودرو جان خود را از دست داد و راننده و سه سرنشین دیگر نیز توسط نیروهای امدادی برای پیگیری درمانی به بیمارستان منتقل شدند.

وی عنوان کرد: کارشناسان پلیس راه محور خنداب علت این حادثه را کم توجهی راننده به جلو گزارش کرده اند.

در ۱۰ روز گذشته بر اثر حوادثرانندگی درون و برون شهری استان مرکزی هشت نفر جان خود را از دست داده و ۱۵ نفر نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شده اند.

استان مرکزی در بحثکاهش تلفات حوادثرانندگی برون شهری رتبه اول و حوادثرانندگی درون شهری رتبه دوم کشور را داراست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز