خبرگزاری کار ایران

برگزاری نخستین گردهمایی دست‌اندرکاران حج تمتع سال ۹۳

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۸۵۷

به منظور بررسی عملکرد حج تمتع سال جاری با حضور دست اندرکاران گردهمایی در مرکز پزشکی حج و زیارت برگزار شد.

معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از برگزاری نخستین گردهمایی دست اندرکاران حج تمتع سال ۹۳ خبر داد.

به گزارش ایلنا، عادل مقصودی‌نژاد گفت: به منظور بررسی عملکرد حج تمتع سال جاری با حضور دست اندرکاران گردهمایی در مرکز پزشکی حج و زیارت برگزار شد.

وی افزود: این جلسه به منظور بررسی عملکرد و شناسایی نقاط قوت و ضعف مرکز پزشکی حج و زیارت در حج تمتع سال ۹۳ در دست برگزاری قرار گرفت.

عادل مقصودی‌نژاد اظهار داشت: با بررسی عملکرد در حج تمتع سال ۹۳، در صدد هستیم تا راهکارهایی برای ارتقای سلامت حجاج به دست بیاوریم.

اعزام بیش از ۵۰۰ نیرو به سرزمین وحی برای ارائه بهترین خدمات

مقصودی‌نژاد با اشاره به اعزام بیش از ۵۰۰ نیرو در قالب کادر پزشکی و اداری به عربستان در زمان حج تمتع، گفت: با توجه به بهره گیری از بهترین و مجرب‌ترین متخصصان در تیم‌های پزشکی، انتظار ارائه بهترین خدمات به زائران را داریم.

وی افزود: به همین منظور امروز در نخستین گردهمایی عملکرد تیم‌های اعزامی تحت بررسی قرار گرفت و نقاط قوت و ضعف خدمات امسال بررسی شد.

وی تصریح کرد: پیشنهادهای خوبی نیز از سوی شرکت کنندگان مطرح شد که مورد تحلیل قرار گرفت.
معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت، افزود: لزوم ارتقای نرم افزارهای IT، گسترش زیر ساخت‌ها برای ارائه خدمات بهتر و گسترش طرح پزشک سلامت از جمله مواردی بود که در این گردهمایی مورد بحثو تبادل نظر قرار گرفت.

افزودن ۵ دستگاه آمبولانس به ناوگان پزشکی هلال احمر در عربستان

معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر همچنین به بازساری ناوگان آمبولانس در کشور عربستان اشاره کرد و گفت: در این زمینه بعد از بررسی راهکارهای موجود، خرید ۵ دستگاه آمبولانس تحت تصویب قرار گرفت و با توجه به این موضوع به زودی این آمبولانس‌ها به ناوگان ما در عربستان سعودی اضافه می‌شود.

عادل مقصودی‌نژاد با اشاره به تشکیل دبیرخانه‌ای در این خصوص گفت: با توجه به نظرات ارائه شده دبیرخانه‌ای تشکیل شد و قرار شد تا زمان آغاز حج تمتع سال ۹۴، حداقل ۳ گردهمایی دیگر در این زمینه برگزار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز