خبرگزاری کار ایران

رئیس جمعیت هلال احمر:

باید از کارهای سلیقه‌ای فاصله بگیریم

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۰۱۶

اساس فعالیت های اداره کل بازرسی ارتقاء عملکرد فرهنگ سازمانی است و باید بررسی ها به گونه ای باشد تا آبروی افراد حفظ شود

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: هنگامی که پیشگیری صورت بگیرد، به موفقیت حوزه بازرسی و در نهایت سازمان منتج خواهد شد.

به گزارش ایلنا، سید امیر محسن ضیایی در همایش علمی کاربردی ناظرین هلال، گفت: بازرسی چشم یک دستگاه است و تمامی بازرسان جامعه نگر هستند و بر اساس مشاهدات خود تصمیم گیری می کنند.

وی با اشاره به اینکه اساس کار بازرسی ارتقای فرهنگ سازمانی است، تاکید کرد: باید دستورالعمل‌های ساده، شفاف و عملی در جمعیت هلال احمر تدوین و صادر شود.

وی با بیان اینکه بازرسی دارای جایگاه بسیار حساسی است، چرا که منافع یک سازمان و مردم در گرو عملکرد صحیح بازرسان است، افزود: اطلاعات درست می تواند تصمیم گیری درست را در پی داشته باشد.

رئیس جمعیت هلال احمر پیشگیری از بروز تخلفات را از جمله اولویت امور مربوط به بازرسان دانست و اضافه کرد: هنگامی که پیشگیری صورت بگیرد، به موفقیت حوزه بازرسی و در نهایت سازمان منتج خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه تدوین دستورالعمل های ساده، شفاف و عملی در هلال احمر، از اولویت های اداره کل بازرسی است، اذعان کرد: بایستی زیر ساخت های لازم تقویت شود تا از کارهای سلیقه ای فاصله بگیریم و در راستای استفاده از فناوری های جدید در این حوزه عمل کنیم.

رئیس جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه می بایست معیار و نحوه سنجش کارکنان شایسته در مقایسه با سایرین مشخص شود، ادامه داد: می بایست کفایت و شایستگی کارکنان معیاری برای تشویق باشد و برای انجام این مهم می توان به وسیله راه اندازی سامانه های جامع این روند را به شیوه ای نوین انجام داد.

وی با اشاره به استمرار بازرسی های در زمان های مختلف اظهار کرد: هر فردی که در جمعیت هلال احمر عهده دار نگهداری از اموال جمعیت است، بایستی از این امانت به درستی نگهداری کند.

ضیایی ارائه گزارش های مستند و دقیق را برای بررسی های اداره کل بازرسی قابل استناد دانست و تصریح کرد: اساس فعالیت های اداره کل بازرسی ارتقاء عملکرد فرهنگ سازمانی است و باید بررسی ها به گونه ای باشد تا آبروی افراد حفظ شود.

رئیس جمعیت هلال احمر به ارتقای سطح دانش روز افراد شاغل در اداره کل بازرسی اشاره و اظهار کرد: بایستی به صورت دوره ای و مستمر، دانش کارکنانی که در اداره کل بازرسی فعالیت دارند به روز شود.

وی هلال احمر را جمعیتی آموزش پذیر برشمرد و اذعان کرد: جمعیت هلال احمر، نهادی آموزش پذیر است که کیفیت را برای خود کسب می کند و اگر دانش سازمانی گسترش پیدا کند، این جمعیت به عنوان یک جمعیت تاثیرگذار معرفی می شود.

ضیایی خاطر نشان کرد: امیدواریم به بالاترین سطح پاسخگویی، شفافیت و بازدهی در ارائه خدمات برسیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز