خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر:

مردم فقط هنگام حوادثهلال احمر را می شناسند

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۹۰۸

رسانه هلال احمر باید تلاش کند تا مردم با خدمات و برنامه‌های این جمعیت آشنا شوند. نمایندگان و روحانیونی که در سراسر کشور در جمعیت هلال احمر فعال هستند، نیز باید به این مهم توجه کنند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با ااشاره به اینکه مردم فقط در زمان حادثه هلال احمر را می شناسند، گفت: این جمعیت فعالیت‌های زیادی انجام می‌دهد که لازم است، از سوی رسانه این جمعیت و دیگر رسانه‌ها و همچنین فعالان جمعیت، مردم را با این فعالیت‌ها آشنا کرد.

حجة‌الاسلام شیخ عبدالحسین معزی در جمع خبرنگاران درباره اقدامات و بسته‌های امداد روانی به آسیب دیدگان گفت: وظیفه امدادگران این است که وقتی برای امداد به مناطق حادثه دیده می‌روند، تنها موضوع امداد را مورد توجه قرار ندهند و به بازماندگان حادثه از نظر روانی خدماتی را ارئه دهند تا آرامش در محیط حفظ شود.

وی تصریح کرد: جوانان حاضر در هلال احمر در امدادرسانی آماده می‌شوند و لازم است در مورد موضوعات فرهنگی نیز دوره‌ای را داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در هلال احمر، گفت: دفتر مقام معظم رهبری در جمعیت هلال احمر تلاش می‌کند، تا در زمینه فرهنگی کارهایی را انجام دهد. از این رو سلسله برنامه‌های اجرایی برای این موضوع در نظر خواهیم گرفت.

حجت الاسلام معزی افزود: مردم فقط در هنگام حوادثهلال احمر را می شناسند. رسانه هلال احمر باید تلاش کند تا مردم با خدمات و برنامه‌های این جمعیت آشنا شوند. نمایندگان و روحانیونی که در سراسر کشور در جمعیت هلال احمر فعال هستند، نیز باید به این مهم توجه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز