خبرگزاری کار ایران

آغاز برنامه آموزش مجازی زائران عمره‌گزار

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۵۸۹

تا دو هفته آینده زائران عمره‌گزار می‌توانند، آموزش‌های لازم را به صورت آنلاین از طریق سامانه آموزش بعثه مقام معظم رهبری فرا بگیرند.

مدیر آموزش معاونت فرهنگی بعثه‌ مقام معظم رهبری از آغاز برنامه آموزش مجازی زائران عمره‌گزار در سال ۹۴-۹۳ خبر داد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام حمید احمدی، مدیر آموزش معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری از آغاز برنامه آموزش مجازی زائران عمره گزار در سال ۹۴-۹۳ خبر داد.

وی افزود: همزمان با اعزام زائران عمره گزار کشورمان به سرزمین وحی، برنامه آموزش مجازی زائران نیز از سوی مدیریت آموزش معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری آغاز شد و این آموزش‌های در قالب تالار گفت‌وگو و بسته‌های آموزشی به زائران عزیز ارائه می‌شود.

احمدی تصریح کرد: فرهیختگان، نخبگان، طلاب و دانشجویان عزیز می‌توانند جهت بهره‌بری بیشتر از سفر معنوی عمره مفرده، آموزش‌های لازم را به صورت مجازی از طریق سامانه آموزشی بعثه مقام معظم رهبری به نشانی مشاهده کنند.

وی همچنین از فعال شدن بخش آموزش آنلاین زائران خبر داد و اظهار داشت: تا دو هفته آینده زائران عمره‌گزار می‌توانند، آموزش‌های لازم را به صورت آنلاین از طریق سامانه آموزش بعثه مقام معظم رهبری فرا بگیرند.

مدیر آموزش معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری گفت: تاکنون سرفصل تمامی مباحثآموزشی زائران به روحانیون و مدیران کاروان‌های عمره‌گزار ابلاغ شده و طبق این آیین نامه هر کاروان موظف است که آموزش‌های لازم را به زائران خود در ۳ جلسه ارائه کند.

وی ادامه داد: افزون بر ۳ جلسه آموزشی که به صورت کاروانی برای زائران برگزار می‌شود، در هر استان به صورت جداگانه جلسات آموزش متمرکز نیز با حضور زائران برگزار می‌شود تا زائران عزیز بتوانند با فضای معنوی مدینه منوره و مکه مکرمه بیشتر آشنا شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز